حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

قل قل قلیان‌های زنانه

 


ماجرای تاسیس قهوه خانه های مخصوص زنانه مدتی است که موجی در رسانه‌ها ایجاد کرده است و مخالفان بسیاری را برای خود دست و پا کرده است.


قلیان

ماجرا از آنجا آغاز شد که رئیس اتحادیه قهوه خانه داران روز 31 اردیبهشت ماه در خبری اعلام کرد که این اتحادیه پیگیر راه اندازی قهوه خانه ویژه بانوان است. وی ادامه داده بود در نظر داریم با همکاری و اجازه نیروی انتظامی و اداره اماکن، مکانی ویژه بانوان ایجاد کنیم و صحبت‌هایی نیز در این باره انجام شده است. یک روز از اعلام خبر رئیس اتحادیه قهوه خانه داران نگذشته بود که فرمانده نیروی انتظامی از مخالفت شدید پلیس با راه‌اندازی قهوه خانه‌های ویژه زنان خبر داد و گفت: .............



ادامه مطلب ...

 

چند برش از خاطرات ناب «مدح خورشید»
  «مدح خورشید» تازه‌ترین كتاب منتشر شده از سوی موسسه انقلاب اسلامی، گزیده‌ای از خاطرات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره شخصیت حضرت امام خمینی(ره) است.

 



ادامه مطلب ...

احمد شفيق در دیدار با سياستمداران آمريكايي تاكيد كرد:
فعال رسانه اي عرب فاش کرد: احمد شفيق نامزد انتخابات رياست جمهوري مصرحدود يك هفته و نيم پيش در دیدار با گروهي از سياستمداران و كارگزاران آمريكايي تاكيد كرد كه انقلابيون مصري را سركوب و در صورت اعتراض به نتيجه انتخابات اعدام خواهد كرد.



ادامه مطلب ...

به گزارش پایگاه 598، در پی اهانت برنامه ریزی شده و بیشرمانه خواننده هتاک به ساحت مقدس امام مظلوم علی نقی(علیه السلام) بار دیگر قلوب مسلمانان جهان و بخصوص شیعیان جریحه دار شد و این اقدام شنیع و وهابی پسند با واکنش های بسیاری از سوی مسلمانان و آزادگان جهان مواجه گردید.



ادامه مطلب ...

مشاور امنيت ملي سابق عراق خبر داد:
مشاور امنيت ملي سابق عراق گفت که عناصري از سازمان جاسوسي رژیم صهیونیستی "موساد" به عناوین مختلف برای ترور دانشمندان و خلبانان عراقی وارد خاك این کشور شدند. /موفق الربيعي گفت: "بسياري از نظاميان اشغالگر آمريكايي تابعيت دوگانه آمريكايي و اسرائيلي دارند، درنتيجه هر يك از اين نظاميان كه تابعيت اسرائيلي دارد، اسرائيلي است و در وهله اول به اسرائيل وفادار است" .



ادامه مطلب ...

نيروي انتظامي كجاست؟قوه قضائيه كجاست! ؟دیدن استعمال مواد مخدر دیگر عادی شده است! کافی است کمی دقت کنید؛ در یکی از پارکهای جنوب شهر، در آلونک های ساخته شده برای این کار، در ملا عام و ...
 
تاریخ انتشار: 11 خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۸



ادامه مطلب ...

 

در گفتگو با شبکه فرانس 24؛
رئیس جمهور تاکید کرد: ما خواستار همکاری در زمینه هسته ای در شرایطی برابر و احترام متقابل و با رعایت حقوق بشر هستیم./مدیریت جهانی مانع کمک ما به مشکلات اقتصادی جهان می‌شود/بعد از پایان ریاست جمهوری برای صلح و دوستی در جهان تلاش می‌کنم/
به گزارش مشرق یه نقل از آنا، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان طی یک گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه فرانس 24 به سوالا متعدد خبرنگار این رسانه پاسخ داد.
 

 



ادامه مطلب ...

ترابیان با دستور چه کسی با رئیس فدراسیون امارات مذاکره کرد؟
امارات بازی دوستانه برهم می‌زند، فدراسیون ایران از ریاست یک اماراتی بر آسیا حمایت می‌کند!

اواخر فروردين ماه بود که قرار شد تيم ملي ايران با سفر به امارات يك بازي دوستانه با تيم ملي اين كشور برگزار كند. در حالي كه كارلوس كی‌روش و همكارانش تيم ملي را آماده برگزاري اين بازي دوستانه كرده بودند، يوسف سركال سرپرست فدراسيون فوتبال امارات با ارسال نامه‌اي به علي كفاشيان، رسما اعلام كرد به دليل سفر دكتر محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور ايران به جزيره ایرانی ابوموسي، این بازی دوستانه به صورت یکجانبه از سوی تیم ملی امارات لغو می شود.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, :: 15:43 :: نويسنده : مهردادفلاحی

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان:
علت دشمنی با ائمه رضوی و امام هادی(ع)، تبدیل «معارف شیعی» توسط ایشان به «قدرت اجتماعی» بود

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان که مدتی است در جلسات هفتگی هیات محبین اهلبیت در شهر مقدس قم، بحث «قدرت اجتماعی» را دنبال می‌کند، در سخنرانی این هفته خود ضمن اشاره به اهانت‌های اخیر به ساحت مقدس ائمۀ رضوی(ع) و به ویژه امام هادی(ع) با بیان اینکه پایه‌های قدرت اجتماعی شیعه و «ولایت فقیه» در زمان امام هادی(ع) تثبیت شد، گفت: اهانت به امام هادی(ع) می‌تواند یک اهانت استراتژیک محسوب شود، چون ایشان معارف شیعی را تبدیل به قدرت اجتماعی کرد.



ادامه مطلب ...

نگاهی به سیر تحول یک اسلحه در هواپیماهای جنگی؛
روسها در مورد چند جنگنده خود نیز سنت شکنی کرده و از توپهای گاتلینگ 6 لول بهره بردند. توپهای سری " GSh-6-30 " با کالیبر 30 میلی متر که بر روی جنگنده حمله به اهداف زمینی میگ 27 نصب شده است. نواخت این توپ 30 میلی متری بین 4 تا 6 هزار گلوله در دقیقه اندازه گیری شده است.



ادامه مطلب ...
پيوندها