حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 3 فروردين 1386برچسب:, :: 1:46 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

بهار فصل عشق و محبت است،

بهار یعنی تولد دوباره،

زندگی دوباره،

سال ۱۳۹۱ مبارک باد

 

بهار و سال خوبی را برایتان آرزومندم.نوروزتان پیروز هر روزتان نوروز...

 

چهار شنبه 2 فروردين 1386برچسب:مهدويت,علائم ظهور,عقل‌گرايي, :: 15:4 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

تفاوت اساسي و بنيادي ميان عقل‌گرايي رنسانس و خردورزي در انديشه مهدويت و حكومت جهاني، رشديافتگي عقل در همه زمينه‌ها، حركت متوازن عقل و اقسام آن و استفاده همه جانبه از آن در امور عالي و متافيزيك و در امور داني و فيزيك و نيز دخالت دادن عقل در ارزش‌گذاري و تعيين خوب و بد اشياء در پرتو باورداشت مهدويت است.

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 1 فروردين 1386برچسب:, :: 1:7 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

  سال نو بر شما دوستان عزيز مبارك باد

آیت‌الله مجتبی تهرانی از اساتید برجسته اخلاق که بر تفکر و حسابرسی در لحظات آخر سال تأکید دارد، هنگام تحویل سال نو دعای خاصی قرائت می‌کند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله مجتبی تهرانی از اساتید برجسته حوزه علمیه تهران است. شهرت این مجتهد 78 ساله در برگزاری درس اخلاق است.

آیت‌الله تهرانی که به «آقا مجتبی تهرانی» شهرت دارد، معمولا در پایان جلسات خود دعای خاصی دارد که همین دعا را همه ساله در زمان تحویل سال نیز قرائت می‌کند.

متن این دعا به شرح زیر است:

أللّهُمَّ صلِّ عَلی مُحمَّدٍ و آلِ مُحَمِّد. أللّهُمَّ إنّا نَسألُکَ وَ نَدعُوکَ بِمُحمَّدٍ وَ عَلیٍّ وَ فاطِمةَ وَ الحَسَنِ وَ الحُسَینِ صَلَواتُکَ عَلَیهِم وَ الائمّة المَعصُومِینَ مِن ذُریَّةِ الحُسَینِ عَلَیهِمُ السَّلامُ وَ بِاسمِکَ العَظیمِ الأَعظَمِ الأَعَزِّ الأَجَّلِّ الأَکرَمِ یَا اللهُ... أللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمِّد. أللَّهُمَّ اجعَلنَا مَعَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ فِی الدُّنیَا وَ الآخِرَةِ وَ تَوفَّنا عَلَی مِلَّتِهِم وَ ارزُقنَا شَفَاعَتَهُم وَ زِد فِی قُلوبِنَا مَحَبَّتَهُم وَ لَا تُفَرِّق بَینَنا وَ بَینَهُم أللّهُمَّ العَن أعدائَهُم. أللّهُمَّ وَفِّقنَا لِمَا تُحِبُّ وَ تَرضَی. أللَّهُمَّ اقضِ حَوائِجَ المُؤمِنینَ وَ اشفِ مَرضَی المُسلِمینَ وَ أَدِّ دُیُونَهُم وَ سَلِّمِ المُسَافِرینَ مِنهُم وَ اغفِر لِمَوتَاهُم. أللّهُمَّ اشغَلِ الظّالِمِینَ بِالظّالِمِینَ وَ اجعَلنَا مِن بَینِهِم سَالِمِین وَ احفَظ حُمَاةَ الدّینِ وَ أَیِّدِ المُرَوِّجِینَ وَ اجعَلنَا مِنهُم. أللّهُمَّ انصُرِ الإسلَامَ وَ أهلَهُ وَ اخذُلِ الکُفرَ وَ أهلَهُ. أللّهُمَّ انصُر جُیُوشَ المُسلِمِینَ. أللّهُمَّ ارحَم زَعِیمَ المُسلِمِینَ. أللّهُمَّ أیِّد وَ سَدِّد قَائِدَ المُسلِمِینَ. أللّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ. اللّهُمَّ عَجَّل لِوَلیِّکَ الفَرَجَ وَ العَافِیةَ وَ النَّصرَ وَ اجعَلنَا مِن أعوَانِهِ وَ أنصَارِهِ وَ شِیعَتِهِ. بِمَنِّکَ وَ جُودِکَ و کَرَمِکَ یَا أرحَمَ الرَّاحِمِینَ.

 

 

احساس من اینه که این انقلاب ها ادامه پیدا میکنه ، ان شاءالله منجر به بخصوص، بخصوص به حوادث عربستان میشه، حجاز میشه، این مهمترین حادثه است، چون برای ما کانون های قدسی فوق العاده مطرح است، مثل مکه معظمه، مثل عتبات، قدس شریف، این مراکز قدسی و نورانی جهان، اینها در حال آزاد شدن هستند و این انقلابی که الان منتقل شده به غرب، به اروپا و آمریکا، این ادامه پیدا خواهد کرد

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 10 اسفند 1385برچسب:, :: 22:51 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

                              

             11 اسفند  ولادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت بر مسلمین جهان تهنیت باد

امام حسن عسکری:
«شيعَتُنا الْفِئَـةُ النّاجِيَةُ وَالْفِرْقَةُ الزّاكِيَةُ صارُوا لَنا رادِئًا وَصَوْنًا وَ عَلَى الظَّلَمَةِ أَلَبًّا وَ عَوْنًا سَيَفْجُرُ لَهُمْ يَنابيعُ الْحَيَوانِ بَعْدَ لَظْىِ مُجْتَمَعِ النِّيرانِ أَمامَ الرَّوْضَةِ.»:
پيروان ما، گروه هاى نجات يابنده و فرقه هاى پاكى هستند كه حافظان [آيين] مايند، و ايشان در مقابل ستمكاران، سپر و كمككار ما [هستند]. به زودى چشمه هاى حيات [منجىِ بشريّت] بعد از گدازه توده هاى آتش! پيش از ظهور براى آنان خواهد جوشيد.

                               در شادى به روى مردم دنیا واشد
                            مولد غنچه شد و فصل اقاقى ها شد
                                 ماه زیباى مدینه تو دل تاریکیا
                           کودکى، لاله رخى، میوه هفت آسمونا
                              کودکى با همه خصلت مردان خدا
                                پسر پاک نقى هَدِیّه خوب خدا
                         یا حسن عید تو امروزِ وُ دل عیدى مى خواد
                         عیدیمون باشه همین که آقامون مهدى بیاد

 

پنج شنبه 4 اسفند 1385برچسب:, :: 19:53 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

 

 

امروز با انقلاب اسلامى ما كه در خط ايجاد عدالت در سطح جهان است انقلاب حضرت مهدى ( ارواحنا فداه ) يك گام بزرگ به هدف خود نزديك شد. نه فقط بوجود آمدن حكومت اسلامى آن عاقبت موعود را به عقب نمى‏اندازد بلكه آن را تسريع هم مى‏كند و اين است معناى انتظار .

 



ادامه مطلب ...

مهدي (عج) منتقم خون امام حسين (ع)

يکي از القاب حضرت مهدي منتقم است . در توضيح علت برگزيده شـده اين لقب بر آن حضرت، مطالب زيادي در سخنان اهل بيت وارد شده است . از جمله گفته شده است که از امام محمد باقر (ع) سؤال کردند به چـه مناسبت فقـط به آخرين حجت الهي قائم گفته مي شود؟ امام باقر (ع) در پاسـخ فرمـودند: چـون در آن ســاعتي کـه دشـمنان ، جـدم امــام حسيــن (ع) را به قتــل رســاندند فـرشـتگان با ناراحـتي، در حالي که ناله سرداده بودند عــرض کردنــد: پروردگــارا! آيا از کســاني کـه برگزيده و فرزند برگزيده تو را ناجـوان مــردانه شـهيد کردند، در مــي گذري؟

 



ادامه مطلب ...

 

ويژگي 313 نفر ياران مخلص امام زمان (ع)

1
. امام در انتظار آن ها به سر مي برد: هنگام ظهور امام قائم(ع) قبــل از آن کــه کنــار کعبه برود و صـداي خــود را به گــوش جهانيان برساند ، در مکاني به نام "ذي الطور" در انتظار 313 نفر از ياران خاصش توقف مي کند...

2. آن ها از اطراف جهان جمع مي شوند: 313 نفر از اطراف جهــان و دور ترين نقطه ها جمع شده و به امام قائم(ع) مي پيوندند. امام باقر(ع) در اين باره مي فرمايند:"خداوند براي حضرت قائم از دورترين شهــر ها، به تعداد جنگــاوران بـدر 313 نفر جمع مي کند".

 



ادامه مطلب ...

 

 

سالی که قیام ها، بحرانها و شورشها جهان اسلام را درهم می کوبد. سالی که اگر درک شود نشانه های ظهور مانند دانه های تسبیح یک به یک پیش می روند. از اینجا، ما چاره ای جز جستجو، رصد و انتظار نداریم. چنانکه ضمن پرهیز از تعیین وقت چشم به حوادث و وقایعی داریم که روایات درباره آنها خبر داده اند. کسی چه می داند شاید ما هم در جمع کسانی باشیم که آن سال موعود و وقایعش را درک می کنند.

 

 

 



ادامه مطلب ...
 
به گزارش مشرق، سـیـد بـن طـاووس در کتاب اقـبـال می گوید: گروهى از مـسـیـحـیـان و جـمـعـى از مـسلمین را یافتم كه تعظیم فراوانى از روز ولادت حضرت عیسى علیه السـلام مـى نـمـایـنـد و تـعـجـب كـردم كـه چـگـونـه مـسلمانان قانع شدند كه روز ولادت پیامبرشان كه اعظم از همه پیامبران است به این مرتبه از تعظیم و گرامیداشت باشد كه كمتر از تعظیم مسیحیان است میلاد عیسى علیه السلام را.

 



ادامه مطلب ...
پيوندها