حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان


نظامیان آمریکایی در مزارع خشخاش افغانستان + تصاویر
 

خبرگزاری فارس: تصاویری که از نظامیان آمریکایی منتشر شده است آنها را در حال نگهبانی از این مزارع نشان می‌دهد.

خبرگزاری فارس: نظامیان آمریکایی در مزارع خشخاش افغانستان + تصاویر

به گزارش فارس، تصاویر زیر را که سربازان آمریکایی را در مزارع خشخاش افغانستان نشان می‌دهد، وزارت دفاع آمریکا در طول سالهای گذشته منتشر کرده است.



ادامه مطلب ...

جاذبه و دافعه حضرت مهدی(عج) * اختصاصی

امام زمانی که خود برای پایان دادن به وضعیت اسفبار آخرالزمانی وارد عرصه می¬شود، خود متهم به کشتار است! حقیقت دیگر این است که ظهور مهدی رحمتی برای مومنان و نقمتی برای کافران است و شگفتا که ابلیس که نابودی او و ایادی او یکی از اهداف ظهور حضرت مهدی(عج) است، همو که در دروازه کوفه سرش به دست امام عصر(عج) از تن جدا خواهد شد2، تا جهانی بدون ابلیس را تجربه کنیم، طبق سنت شیطانی¬اش هر آنچه را که به زیان اوست به انگاره¬ای در اذهان بشر تبدیل و او را نیز در کنار خود و رو در رو با امام عصر(عج) می¬بیند و می¬قبولاند. از آن روست که گزاره مشهور پیش¬گفته از افواه عوام مردم خارج می¬شود که: «اگر قرار است سرم از تنم جدا شود، بهتر است نیاید!»



ادامه مطلب ...

رویترز:
نشست سران کشورهای عضو گروه تماس برای حل بحران سوریه، روز شنبه در حالی در ژنو برگزار می‌شود که تحرکات برخی کشور‌ها به منظور ادامه‌دار شدن این بحران همچنان ادامه دارد. در آخرین مورد، رویترز خبر داده که عربستان سعودی و قطر به شورشیان مخالف دولت اسد حقوق ماهیانه پرداخت می‌کند!
 
 
نشست سران کشورهای عضو گروه تماس برای حل بحران سوریه، روز شنبه در حالی در ژنو برگزار می‌شود که تحرکات برخی کشور‌ها به منظور ادامه‌دار شدن این بحران همچنان ادامه دارد. در آخرین مورد، رویترز خبر داده که عربستان سعودی و قطر به شورشیان مخالف دولت اسد حقوق ماهیانه پرداخت می‌کند!
 



ادامه مطلب ...

 
 
فعالان عربستانی در فراخوانی مردم را به شرکت گسترده در تظاهراتی تحت عنوان "قیام ضد بیکاری" در پانزدهم شعبان دعوت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در فراخوان فعالان آمده است: عربستان در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا از نظر نرخ بیکاری دومین کشور به شمار می آید، و بسیاری از ناظران دلیل این امر را فساد گسترده در کشور می دانند.

 



ادامه مطلب ...

حواسمان را جمع کنیم تا از یک سوراخ دو بار گزیده نشویم...
بصیرت مان را آب برده یا خواب؟
سال 82 و 83 در عوان جوانی شیفته شهرداری شدیم که گفته میشد داخل جوی آب میرود و آن را باز می کند، یا در روز کارگر لباس نارنجی رفتگران شهرداری را می پوشد و غذا از خانه به محل کار می آورد....

"عماریون"- مهدی باقری/  سال 82 و 83 در اوان جوانی شیفته شهرداری شدیم که گفته میشد داخل جوی آب میرود و آن را باز می کند، یا در روز کارگر لباس نارنجی رفتگران شهرداری را می پوشد و غذا از خانه به محل کار می آورد.
خسته از افراطی گری اصلاح طلبان یک دل نه صد دل عاشقش شدیم بی آنکه پیشینه اش را بدانیم ، بی آنکه یاران غارش را بشناسیم ، بی آنکه کمی سوابق کاریش را بررسی کنیم ، فصل انتخابات که شد با جان و دل برای او کار کردیم از جیب مایه گذاشتیم برای تشکیل دولت کریمه !

 



ادامه مطلب ...
جمعه 9 تير 1391برچسب:نقاش فرانسوی,جان لئون جرومه,اسطوره , :: 1:40 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

 
جان لئون جرومه (1824- 1904) نقاش فرانسوی است که آثارش با سبک آکادمیسیزم شناخته می شوند.

 

 



ادامه مطلب ...
شنبه 3 تير 1391برچسب:, :: 18:27 :: نويسنده : مهردادفلاحی

شنبه 3 تير 1391برچسب:, :: 1:8 :: نويسنده : مهردادفلاحی

کشور مصر یکی از مراکز پیشرو در حوزه اندیشه اسلامی بود. آثار نویسندگان و متفکرانی چون محمد غزالی، محمد قطب، سید قطب، عبدالفتاح عبدالمقصود، زینب بنت الشاطی، حسن البناء و طاها حسین به فارسی ترجمه و منتشر شده است.
- نام مصر از ریشهٔ سامی است و با نام‌های دیگر زبان‌های سامی برای مصر از جمله מִצְרַיִם (میتزراییم) عبری هم‌ریشه‌است. نام مصر به معنی «دو تنگه» است و به جدایی میان دو دودمان بخش‌های شمالی و جنوبی مصر اشاره دارد. واژهٔ مصر در اصل خود معانی تمدن، کلان‌شهر و زمین و مرز هم می‌داده‌است. در پارسی باستان مصر را مودرایا می‌نامیده‌اند.
 



ادامه مطلب ...

آل‌سعود نمی‌تواند به بقای خود ادامه دهد

"سعیدالشهابی" نویسنده و چهره سرشناس بحرینی با اشاره به اینکه تغییر و تحول در عربستان سعودی امری حتمی است، تاکید کرد که آل‌سعود نمی‌تواند به بقای خود ادامه دهد.

به گزارش جهان "سعید الشهابی"، نویسنده و تحلیلگر بحرینی در گفت‌وگو با فارس تاکید کرد که عربستان سعودی روزهای سختی را پیش‌رو خواهد داشت،‌ چون آل سعود نمی‌توانند چندان در راس قدرت باقی بمانند، به ویژه آنکه آنها در تحریف و مصادره انقلاب‌های عربی نیز دست داشته‌اند.
 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 20:2 :: نويسنده : مهردادفلاحی

پاسخ به مطلب زمینه سازی ظهور آری یا نه؟-بخش اول (اختصاصی)

اخیرا مطالبی با عنوان «زمینه سازی ظهور آری یا نه؟» در دو قسمت در فضای مجازی انتشار یافته است که ظاهرا از کتابی با عنوان «راز پنهانی و رمز پیدایی» نوشته دکتر سید محمد بنی هاشمی اخذ شده است.نگارنده موفق به تهیه این کتاب و مطالعه آن نشد و با توجه به ضیق وقت و عدم فراهم بودن منبع مطلب فوق تنها مطلب دو قسمتی منتشر شده نقد خواهد شد.

 

 



ادامه مطلب ...
پيوندها