حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 22 آذر 1390برچسب:, :: 7:49 :: نويسنده : مهردادفلاحی

کد خبر : 58618     زمان ارسال : دوشنبه 21/09/1390 09:03

 

برنامه رقابت هاي جام باشگاه‌هاي جهان

 

قهرمان ليگ باشگاهي ژاپن موفق شد با برتري مقابل نماينده مکزيک راهي مرحله نيمه‌نهايي جام باشگاه‌هاي جهان و حريف سانتوس برزيل شود.

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

امام خامنه‌ای در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی:
این فتنه، صرفا منحصر به حضور عده ای افراد در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت، که چنین هم شد.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی، اراده خداوند متعال و ایمان به توفیق الهی را عامل اصلی هدایت قلبها و دلهای ملت ایران برای حضور در عرصه های مختلف برشمردند و خاطرنشان کردند: «حضور عظیم و خروشان مردمی در  9 دی 88، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود.»

 


ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 آذر 1390برچسب:, :: 7:49 :: نويسنده : مهردادفلاحی

توسط: چفیه گرافیک| در: | موضوع:سیاسی




 


ادامه مطلب ...

 

امام زمان(عج) مزد مخصوص خداوند به حضرت سید الشهداء(ع)
 

در روايات يكي از مزدهاي عاشورا مورد تأكيد بيشتري قرار گرفته و آن اين است كه خداوند متعال به امام حسين عليه السلام وجود مقدس امام زمان عليه السلام را عنايت فرموده است؛ كسي كه وقتي به كعبه تكيه مي‌زند مي‌فرمايد اگر مي‌خواهيد همه‌ي انبياء و اولياء گذشته را ببينيد، بياييد مرا ببينيد. همه‌ي آن صفات كمال و جمال در اين وجود مقدس وجود دارد.


ادامه مطلب ...

 

مسئول سازمان اطلاعات سپاه:
جریان‌های مخالف انقلاب می‌کوشند سپاه را به‌عنوان تروریسم معرفی کرده و در داخل نیز حس بی‌اعتمادی به آن را ایجاد کنند؛ امروز اگر آمریکا سناریویی را برای نیروی قدس طراحی می کند نشان از اوج استیصال آنها دارد.

به گزارش وبلاگ مهدي موعود ، به نقل از سپاه نیوز، مسئول سازمان اطلاعات سپاه گفت: «امروز اگر آمریکا سناریویی را برای نیروی قدس طراحی می کند نشان از اوج استیصال آنها دارد.»
 

حجت‌الاسلام والمسلمین "حسین طائب"، مسئول سازمان اطلاعات سپاه در همایش سفیران ولایت که در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، با اشاره به نقش تعیین کننده سپاه به عنوان ستون خیمه انقلاب و چرایی هجمه‌های دشمن به آن، اظهار داشت: «هجمه‌های گوناگون دشمنان به سپاه پاسداران گاهی با تهدیدات بیرونی و گاهی نیز با ویروس‌های درونی است، اما در نهایت، هدف آنها هجوم به این ستون خیمه انقلاب است.»



ادامه مطلب ...

 

با حضور وزیر دفاع و فرمانده هوافضای سپاه صورت گرفت؛
سیستم عملیاتی این سامانه به گونه‌ای است که با مجموعه راداری و یا اپتیکی هدف را ره‌گیری و به صورت خودکار بدون نیاز به خدمه، توانایی شلیک به سمت اهداف مورد نظر را دارد.
به گزارش وبلاگ مهدي موعود، با حضور سردار "احمد وحیدی"، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سردار "امیرعلی حاجی‌زاده"، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، انبوه سامانه‌های توپخانه ضدهوایی سعیر که در سازمان صنایع دفاع‌ به تولید انبوه رسیده ‌است به نیروی هوافضای ‌سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی ‌تحویل‌ داده شد.

 



ادامه مطلب ...

 

گزارش مدیر بنیاد صلح در عصر هسته‌ای آمریکا:
آمریکا نزدیک به هشت تریلیون دلار را صرف ساخت، نگهداری و مراقبت از سلاحهای هسته‌ای کرده که این رقم 50 برابر بودجه سازمان ملل است.
به گزارش وبلاگ مهدي موعود ،"دیوید کریگر" مدیر بنیاد صلح در عصر هسته‌ای آمریکا"، در گزارشی به تشریح هزینه‌های سلاح‌های اتمی آمریکا پرداخت. در این گزارش عنوان شده است که هزینه سلاح‌های هسته‌ای آمریکا از سال ۱۹۴۰ تاکنون نزدیک به ۸ تریلیون دلار بوده است.



ادامه مطلب ...

 

بزرگترین تحلیل‌گر سیاسی رژیم صهیونیستی:
اولین موشکی که از "تل آویو" به ایران اصابت کند، اسرائیل باید خود را برای دریافت بیش از 15 هزار موشک در عرض چند دقیقه آماده کند و یک رژیم فلج باقی می ماند که غرب برای جابجا کردن آن باید از ویلچر استفاده کند.
به گزارش وبلاگ مهدي موعود، خبرگزاری "النهرین" به نقل از روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" خبر داد: مسئولین اسرائیل از پایان دولتشان به دست ایرانی ها در صورت کوچکترین تجاوز به تاسیسات هسته ای این کشور وحشت دارند.
 
 


ادامه مطلب ...

 

وقتی نظرسنجی مردم را فریب می‌دهد؛
در این نظرسنجی در مورد حمله نظامی آمریکا به ایران، با فرض مسلم بودن "برنامه سلاح‌هاي هسته‌اي ايران"، نتیجه گرفته که نیمی از مردم آمریکا از مقابله نظامی با ایران استقبال می‌کنند.
به گزارش وبلاگ مهدي موعود به نقل از مشرق، در تازه‌ترین نظرسنجی به عمل ‌آمده از سوی دانشگاه کوینی‌پایک آمریکا، این دانشگاه مدعی شده است که نیمی از مردم این کشور خواهان مقابله نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایران هستند.
 


ادامه مطلب ...

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی:
من فكر نمي كنم تحريم هايي كه عليه ايران برقرار مي شوند هر قدر هم كه شديد باشند، بتوانند جلوي ايران و برنامه هسته اي آن را بگيرند.
به گزارش گرداب به نقل از کیهان، نخست وزير رژیم صهیونیستی براي چندمين بار طي هفته هاي اخير از انقلاب هاي منطقه و رشد فزاينده اسلامگرايي ابراز نگراني كرد.

 

 


ادامه مطلب ...
پيوندها