حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

رقص و پایکوبی در جشنهای شهرداری/
شهرداری تهران در روز عید سعید فطر اقدام به برگزاری مراسم جشن در پارک ها و فرهنگسراهای مختلف تهران کرد که البته ماننده همیشه با حاشیه های فراوانی روبرو بود.
به گزارش خبرنگار مشرق، در یکی از این مراسم ها که چهار شنبه شب، در بوستان ولیعصر (عج) شهر ری برگزار شد، شهرداری تهران از هشت خواننده مبتذل برای برگزاری کنسرت دعوت کرد. این خواننده ها نیز در مراسم یادشده به اجرای موسیقی های مبتذل و تحریک کننده پرداختند.



ادامه مطلب ...
وزیر امورخارجه روسیه تاکید کرد: با مسئولیت کامل اعلام می کنم که حمایت یکجانبه از طرح کوفی عنان در سوریه یک تلاش تحریک آمیز است.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، سرگی لاوروف وزیر امورخارجه روسیه در نشست خبری بعدازظهر امروز با صالحی وزیرامورخارجه کشورمان که در وزارت امورخارجه برگزار شد گفت: در پی ملاقات های روسای جمهوری روسیه و ایران در شانگهای امروز با وزیرامورخارجه ایران دیداری داشتیم که موضوعات دوجانبه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر روابط تجاری و مبادلات بین دو کشور تصریح کرد: حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه به 30 میلیارد دلار افزایش یافته است و امیدواریم که سومین نشست کمیسیون مشترک ایران و روسیه نیز به زودی برگزار شده و به همکاری های دو کشور در زمینه سرمایه گذاری و اقتصادی کمک کند.



ادامه مطلب ...
گزارش ویژه مشرق/
آیا اینترنت به بزرگترین و مخوف‌ترین ماشین جاسوسی دنیا تبدیل شده است؟ ابزارهای جاسوسی عصر جدید چگونه عمل می‌کنند؟ آیا مهم‌ترین و جدیدترین ابزار جاسوسی دنیا را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید که هر شهروند ناخواسته به یک جاسوس تبدیل شده است؟ در این گزارش به معرفی و نحوه عملکرد و بررسی جاسوسی سایبری و ابزارهای مورد استفاده آن خواهیم پرداخت.


ادامه مطلب ...

 

توصيه هاي مهم رهبر معظم انقلاب به منتخبان مجلس نهم:
رهبر انقلاب اسلامي دوئيت و تفرقه را نشانه ضعف خواندند و افزودند: در زمينه اختلاف نظرها نيز مراجع حل اختلاف مشخصند و مراجعه به قانون يا نظر شوراي نگهبان، تكليف همگان را مشخص مي كند و در هر حال بايد اتحاد و همدلي مسئولان بروز بيايد.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز(چهارشنبه) در ديدار نمايندگان منتخب ملت در نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تأكيد كردند: مجلس در عمل به وظايف مهم و اساسي خود، بايد ضمن برخورداري از شاخص هاي يك مجلس زنده، پرتحرك و پرنشاط در ابعاد مختلف سياسي، اخلاقي و مالي نيز، ‌مجلسي سالم باشد.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 12:13 :: نويسنده : مهردادفلاحی

جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز بدون حضور احمدی‌نژاد در ساختمان قدس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
به گزارش مشرق ، محمد هاشمی رئیس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور رئیس این مجمع گفت: امروز رئیس جمهور در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا نکرد.

بنا بر این گزارش محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار و پس از سه سال در اردیبهشت ماه سال 91 در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا کرد اما با این حال به نظر می رسد حضور احمدی نژاد به صورت یکی در میان و منقطع در این جلسات خواهد بود.

حجت الاسلام پناهیان در نهمین جلسه از سلسله نشست های
امام مي‌خواست از ليبرال‌ها متنفر باشيم و نه فقط مخالف/در سال آخر "اسلام ناب" ورد زبان امام بود

فرا رسیدن ماه خرداد و ایام ارتحال معمار انقلاب اسلامی، بهانه ای شد تا قرار گاه عمار با برگزاری سلسله نشست‌هایی با عنوان "دهه خط امام" به بررسی ویژگی های گفتمانی "خط امام" بپردازد.

 در هشتمین نشست از این سلسله همایش، حجت الاسلام و المسلمین عليرضا پناهيان با موضوع بررسي مواضع امام در سال آخر حياتشان به سخنرانی پرداخت. 

در ادامه متن کامل این سخنرانی را تقدیم می کند:



ادامه مطلب ...

گفت و گو با فرزند ارشد پدر موشکی ایران؛
یك بار كه در جلسه اي براي ارائه گزارش كارها خدمت رهبر رفته بود، همه مؤدب و آرام نشسته بودند و گزارش كارها را مي دادند. پدرم يك دفعه برمي گردد و مي گويد: آقا! مي داني چرا من اين قدر دوستت دارم، عاشقتم؟! چون تو فرزند اميرالمؤمنيني، چون راه ايشان را در جامعه دنبال مي كني، به همين خاطر، منم نوكرتم!



ادامه مطلب ...

طبق گزارش نیویورک تایمز آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) و واحد سایبری اسرائیل استاکس‌نت را طراحی کرده‌اند.

 بنا به گزارشی که نیویورک‌تایمز منتشر کرده است، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در تلاش برای کند ساختن روند توسعه برنامه هسته‌ای ایران، دستور حملات سایبری استاکس‌نت به ایران را صادر کرده است.



ادامه مطلب ...

 

نصب 7 نوع موشک روی موتورهای مدرن؛
نمونه ای از این موتورها با استتار بیابانی و آر-پی-جی-29 و برخوردار از تورهای استتار چند طیفی رونمایی شده است. راکت انداز آر-پی-جی-29 که امروزه در داخل کشور ساخته می شود، دارای قابلیت شلیک در شب و روز علیه اهداف زرهی، سنگرها و استحکامات دشمن است و قدرت بالای این سلاح در جنگ های اخیر و علیه بهترین تانک های غربی اثبات شده است.

 



ادامه مطلب ...

گزارش ويژه مشرق/

آنچه طي هفته هاي گذشته توجه صاحبنظران و کارشناسان امور سوريه را به خود جلب کرده است، انتشار اطلاعيه ها و اعلاميه هاي جديدي در برخي وبگاه هاي تروريستي از سوي گروهي مسلح به نام "جبهة النصرة لأهل الشام (جبهه ياري مردم شام) است که نام آن براي نخستين بار است که به گوش کارشناسان حوزه گروه هاي ترويستي سلفي و تکفيري مي خورد.

 



ادامه مطلب ...
پيوندها