حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:دجال, :: 14:46 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش دوم

بسم الله الرحمن الرحیم


ابزارهای فراماسونری

 فراماسونری در طول تاریخ با تمام وجود، از همه ی قدرت و  امکانات  موجود  برای رسیدن به مقاصد شوم خود بهره برده است. بعد از نابودی حکومت مصر باستان، این عقیده شیطانی به شکلی مخفی و رمزآلود ولی فعالی و پویا، در طی  اعصار و قرون در بین جوامع خزیده است. از اواخر  قرن 18 و اوایل قرن 19 و  همزمان  با استقلال  آمریکا (که کشوری با  ارکان کاملاً ماسونی است)، فراماسونری  با این تفکر که دیگر در موضع قدرت قرار گرفته است، آهسته آهسته خود را از لایه های زیرین جوامع بیرون کشیده و بدون واهمه، نمادهای خود را عرضه نموده است؛  تا آنجا که در سالهای اخیر به دلیل قدرت فراوان، اعمال  خود  را  علنی تر  کرده  تا عده ای را با ترساندن از قدرت خود، به سمت خویش جذب کند و  پایه های  خود را مستحکم تر نماید.



ادامه مطلب ...

 

زندگی‌نامه حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای

زندگينامه
 

رهبر عاليقدر حضرت آيت الله سيد على خامنه اى فرزند مرحوم حجت الاسلام والمسلمين حاج سيد جواد حسينى خامنه‌اى، در 1318 شمسی برابر 1358 قمرى در مشهد مقدس چشم به دنيا گشود. ايشان دومين پسر خانواده هستند. زندگى سيد جواد خامنه اى مانند بيشتر روحانيون و مدرسّان علوم دينى، بسيار ساده بود. همسر و فرزندانش نيز معناى عميق قناعت و ساده زيستى را از او ياد گرفته بودند و با آن خو داشتند.


ادامه مطلب ...

کد خبر : 57487     زمان ارسال : سه‌شنبه 08/09/1390 14:56

هر چقدر تلاش کرديم تاريخ دربي تغيير نکرد

استيلي: با شرايط نابرابر با استقلال بازي مي‌کنيم
 

سرمربي پرسپوليس گفت: اگر چه با شرايط نابرابر بايد به مصاف استقلال برويم ولي با همين شرايط نيز دنبال برد هستيم.


 



ادامه مطلب ...

کد خبر : 57483     زمان ارسال : سه‌شنبه 08/09/1390 14:06

فتح‌الله‌زاده: جباري هر تصميمي مي‌خواهد بگيرد
 

مديرعامل باشگاه استقلال در واکنش به موضع‌گيري مجتبي جباري گفت: جباري اگر نخواست براي ما بازي کند، اول جرايم و ضررهاي باشگاه‌ را پرداخت کند، بعد هر تصميمي مي‌خواهد بگيرد.


 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:خبروزشی, :: 20:27 :: نويسنده : مهردادفلاحی

گیشه روزنامه ها ی ورزشی 90/9/8



ادامه مطلب ...

کد خبر : 57506     زمان ارسال : سه‌شنبه 08/09/1390 19:00

اعلام زمان جديد ديدارهاي سرخابي‌ها
 

سازمان ليگ برتر برنامه هفته هفدهم و پاياني نيم فصل نخست رقابت‌‌هاي فوتبال ليگ‌برتر باشگاه‌هاي کشور و زمان جديد ديدارهاي سرخابي‌ها در هفته شانزدهم را اعلام کرد.


 



ادامه مطلب ...

 

 

سردار قاسم سليماني فرمانده سپاه قدس كيست؟

فرمانده سپاه قدس ایران کیست؟ جوان آنلاین نوشت:اینجا داخل ایران اسلامی، آنها که او را می‌شناسند، از حجب و تواضع و آرامش او می‌گویند، مردی که برخلاف آنچه امریکایی‌ها می‌گویند، مرموز نیست.

 

هر قدر که داخل ایران، او را کم می‌شناسند، خارج از این مرزهای جغرافیایی، قصه‌های حیرت‌آوری از او بر سر زبان‌هاست که با آمیخته‌ای از راست و دروغ، شبحی ترسناک و هول انگیز از او ارائه می‌دهد که گویی همه منافع امریکایی‌ها را در خاورمیانه به خطر انداخته است و جالب آنکه هر قدر آنها او را ترسناک‌تر و هول‌انگیزتر معرفی می‌کنند، اینجا داخل ایران اسلامی، آنها که او را می‌شناسند، از حجب و تواضع و آرامش او می‌گویند، مردی که برخلاف آنچه امریکایی‌ها می‌گویند، مرموز نیست.



ادامه مطلب ...

 

پیروزی مقتدرانه تیم ملی والیبال برابر مصر

مردان ولاسکو ۱۲ امتیازی شدند

 


 

راسخون :  ملی پوشان والیبال ایران با پیروزی قاطع ۳ بر صفر برابر مصر ، به ۳ امتیاز کامل از این بازی دست یافت.

به گزارش راسخون به نقل از ایرنا ؛ در ادامه موفقیت های تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات جام جهانی والیبال ، این بار پنجمین پیروزی بچه ها برابر تیم ملی والیبال مصر بدست آمد. ملی پوشان ایران که دیروز برابر قهرمان المپیک شکست خورده بودند این بار در برابر قهرمان مصر به میدان رفتند و در یک بازی برتر ، در هر ۳ ست به پیروزی رسیدند تا باخت تلخ برابر آمریکا را به فراموشی بسپارند..

 



ادامه مطلب ...
جمعه 4 آذر 1390برچسب:علائم ظهور, :: 17:38 :: نويسنده : مهردادفلاحی

علائم ظهور امام زمان عج

علائم ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی ـ علیه السلام ـ به سه دسته تقسیم می شوند:

دسته اول: علائمی كه مخصوص به خود آن حضرت هستند. كه هر وقت، بر خود حضرت ظاهر شوند حضرت متوجه قیام خود شده و ظهور می فرمایند، مثل بیرون آمدن شمشیر حضرت از غلاف باز شدن پرچم و علائم دیگر.

 



ادامه مطلب ...
پيوندها