حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

سلطانيه: ايران در اعتراض به آمانو در كنفرانس خاورميانه عاري از سلاح شركت نمي كند

نماينده دائم كشورمان در آژانس بين المللي انرژي اتمي با اعلام شركت نكردن ايران در كنفرانس خاورميانه عاري از سلاح هسته اي كه از سوي آژانس برگزار خواهد شد، گفت: تا زماني كه رويكرد و عملكرد مديركل آژانس نسبت به برخي مسائل از جمله سوريه و رژيم صهيونيستي دوگانه است برگزاري چنين كنفرانس هايي هيچ دستاوردي نخواهد داشت.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 16:5 :: نويسنده : مهردادفلاحی

مستي بهانه است ! (يادداشت روز)


شايد اين ديدگاه در نگاه اول، تعجب آور به نظر آيد و يا غيرقابل قبول تلقي شود ولي شواهدي در دست است كه نشان مي دهد مصاحبه مفصل و البته موهن و دم دستي روز شنبه آقاي جوانفكر با روزنامه زنجيره اي اعتماد - كه ايشان 3 سال قبل، آن را «غيرقابل اعتماد» معرفي كرده بود-
 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 16:2 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

اخبار كوتاه از فوتبال

پشيماني استيلي از سرمربيگري در پيروزي
حميد استيلي سرمربي تيم پيروزي پس از توقف تيمش در ديدار برابر سپاهان با عباراتي چون من فقط مشكل پيروزي هستم؟، با اصرار سرمربي پيروزي شدم، اگر مي دانستم اين همه مشكل وجود دارد سرمربيگري را قبول نمي كردم و تخريب كردن آسان است، از تنهايي خود در تيم پيروزي بويژه در زمان ناكامي ها ياد كرد.



ادامه مطلب ...

جام جهاني واليبال- ژاپن درخشش ايران در سرزمين آفتاب تابان

تيم ملي واليبال ايران در نخستين ديدار خود در چارچوب رقابت هاي جام جهاني و انتخابي المپيك مقابل ژاپن، ميزبان رقابت ها به برتري رسيد تا مشخص شود صحبت ولاسكو كه قهرماني در آسيا را به ميزباني مربوط ندانسته بود، تا چه اندازه درست است.



ادامه مطلب ...

بازی دو سر باخت! (نگاهی به مستند ...) -بخش چهارم- مقاله ی ویژه


همان گونه که ملاحظه فرمودید، مطابق حدیث فوق،  « خروج دجال » هم تراز و هم ردیف با « خروج سفیانی » از « نشانه های ظهور » دانسته شده است! که این مسئله نیز نشان دهنده ی « خروج دجال » قبل از ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می باشد! در واقع اگر ما « خروج دجال » را « بعد از ظهور » بدانیم، « خروج سفیانی » را نیز باید « بعد از ظهور » بدانیم!!!

 

 



ادامه مطلب ...
شنبه 28 آبان 1390برچسب:, :: 23:12 :: نويسنده : مهردادفلاحی

چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:, :: 21:28 :: نويسنده : مهردادفلاحی

‌B2 ، بمب افکن سنگین پنهان کار  
     
 

هواپیمای بی 2 ملقب به روح، بمب افکنی چند ماموریته است که قادر به حمل بمب های معمولی و اتمی نیز می باشد. این بمب افکن به عنوان گامی بلند در تکنولوژی هوایی، نقش مهمی را در برنامه به روز سازی بمب افکن های آمریکایی ایفا نموده است. این هواپیما، دارای قدرت آتش یا رهاسازی بمب به میزان بسیار زیاد و در هر مکانی از جهان است که حتی دفاع های زمینی بسیار نیرومند نیز حریف این بمب افکن نمی شوند.


 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:, :: 15:25 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

رهبر معظم انقلاب:

هر تجاوزی را با سیلی محكم و مشت پولادین ملت بزرگ ایران پاسخ خواهیم داد



ادامه مطلب ...
یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:, :: 15:25 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

 

پس از آنکه مشرق تصاویر مصاحبه اعضای تیم ملی تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران با شناخته شده ترین رسانه ضد انقلاب را منتشر کرد، رئیس این فدراسیون دفاعیات جالبی از این حرکت زیر مجموعه اش داشته است.



ادامه مطلب ...

 

تاريخ : یکشنبه بیست و دوم آبان 1390
آخر خط «ماسونيسم» و «صهيونيسم مسيحي»
 


اينجا آخر خط «ماسونيسم» و «صهيونيسم مسيحي» است. امروز همان روزي است كه روح خدا خميني (رضوان الله تعالي عليه) وعده اش را داد و فرمود اسلام ابرقدرت ها را به خاك مذلت مي نشاند.


ادامه مطلب ...
پيوندها