بيش از يک تيم مجموعه‌اي ازستارگان پرافتخار دربيش ازيک باشگاه
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

بارسلونا، بيش از يک تيم

مجموعه‌اي ازستارگان پرافتخار دربيش ازيک باشگاه
 

تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا فارغ از قهرماني‌ها و افتخارات پرشمار خود مجموعه‌اي است از ستارگاني که هر يک به تنهايي با افتخاراتشان با يک تيم لاليگايي مجزا رقابت مي‌کنند.


     به نقل از اسپورت کاتالونیا، ویکتور والدس دروازه‌بان بارسلونا ۵ قهرمانی لالیگا، یک کوپادل‌ری، ۳ لیگ قهرمانان اروپا، ۲ سوپرجام اروپا، ۲ جام باشگاه‌های جهان و یک جام جهانی را در کارنامه خود یدک می‌کشد.
در این میان، ژاوی، پویول، والدس، اینیستا و مسی جزو پرافتخارترین بازیکنان محسوب می‌شوند.
بسیاری از کارشناسان فوتبال اروپا بر این باورند که بارسلونا برای تصاحب این‌همه جام و افتخار هزینه چندان زیادی پرداخت نکرده و مقامات این باشگاه بزرگ مشغول درو کردن محصولی هستند که از سال‌ها پیش با درایت مدیران مردمی این خانه قدیمی فوتبال کاشته‌اند.

با نگاهی به قیمت اکثر بازیکنان بارسلونا به راحتی می‌توان دریافت که تیم‌هایی چون والنسیا، رئال مادرید، مالاگا یا اتلتیکومادرید تا چه حد با بی‌تدبیری و اشتباه در خرید ستارگان خود پیش رفته و می‌روند، اکثر این تیم‌ها در دهه گذشته حداقل ۸ بار سرمربی خود را عوض کرده و در هر فصل نقل و انتقالاتی حداقل ۵ بازیکن جدید با قیمت‌های نجومی خریداری کرده‌اند که معمولا پس از یک تا دو فصل مجبور به فروش آن‌ها شده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها