استیلی: دنیزلی می توانند به پرسپولیس کمک کند
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان


کد خبر : 59891     زمان ارسال : يکشنبه 04/10/1390 09:54

در اين فصل مربيگري نمي‌کنم

استيلي: دنيزلي مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند
 

سرمربي پيشين پرسپوليس گفت: دنيزلي با شناختي که از فوتبال ايران و پرسپوليس دارد، مي‌تواند به اين تيم کمک کند.


   حمید استیلی درباره حضور دنیزلی در پرسپولیس اظهار داشت: حضور دنیزلی در پرسپولیس می‌تواند به این تیم کمک کند. این مربی شناخت خوبی از فوتبال ایران و پرسپولیس دارد.

وی افزود: امیدوارم پرسپولیس با جذب چند بازیکن بتواند از تجارب دنیزلی استفاده کند و به موفقیت برسد. من برای دنیزلی آرزوی موفقیت می‌کنم.

استیلی درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس مبنی بر حضور به عنوان مشاور این باشگاه گفت: هنوز تصمیمی در مورد پیشنهاد رویانیان نگرفته‌ام. در یکی دور روز آینده تکلیفم را روشن خواهم کرد.

وی درباره شرایط خودش گفت: پیشنهادهایی داشتم اما از لحاظ روحی و روانی خسته هستم و نیاز به استراحت دارم و ترجیح می‌دهم در این فصل کار نکنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها