بازم منافقین کور دل (خوارج)
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 4 دی 1390برچسب:منافقین, :: 21:18 :: نويسنده : مهردادفلاحی

با هدف انحراف افکار عمومی از موضوع اخراج منافقین صورت گرفت/
طراحی منافقین برای انفجار در سامرا و شعله‌ور کردن آتش جنگ فرقه‌ای

تلاش نوری المالکی برای سر و سامان دادن به وضعیت عراق و بازگرداندن ثبات به این کشور جنگ زده که با اصرار برای خروج نظامیان امریکایی به مراحل مهم و سرنوشت سازی رسیده بود، با برنامه‌ریزی دولت وی برای اخراج بازوهای عملیات تروریستی غرب در عراق، وارد مرحله‌ای حساس و پر تنش شده است.

به گزارش رجانيوز، در اين راستا، دولت شیعی عراق در کنار صدور حکم بازداشت طارق الهاشمی معاون رئیس جمهور عراق و از سیاست‌مداران نزدیک به عربستان سعودی به اتهام طراحی عملیات‌های تروریستی در عراق، برنامه‌ریزی جدی‌اي را نیز برای اخراج منافقین به عنوان دیگر بازوی عملیات تروریستی امریکا در عراق از خاک این کشور و تعطیلی پادگان اشرف در دستور كار دارد.

این در حالی است که جریان‌هاي نزدیک به غرب نیز با طراحی یک سلسله عملیات گسترده تروریستی در عراق، به دنبال ایجاد جنگ فرقه‌ای در این کشور هستند، به نحوی که اولین سلسله از این طراحی‌ها، در روز پنج‌شنبه گذشته در بغداد موجب کشته شدن دست کم 250 نفر در این شهر شد.

در همين زمينه، برخی منابع خبری عربی از طراحی منافقین برای اجرای یک سلسله انفجار در حرم ائمه سامرا علیهما السلام برای ایجاد جنگ فرقه‌ای و منحرف شدن افکار عمومی عراق از موضوع اخراج منافقین تخلیه پادگان اشرف خبر داده‌اند.

این در حالی است که مریم رجوی سرکرده گروهک نفاق هفته گذشته با انتشار بیانیه‌ای، به تخلیه پادگان اشرف و انتقال نیروهای اندک باقیمانده در این پادگان تن داده بود.

در عين حال، منابع نزدیک به منافقین خبر داده‌اند که این گروه با هم‌دستي تروريست‌هاي نزديك به طارق الهاشمي و بخشي از طيف العراقية، طراحی ویژه‌ای برای انفجار در اماكن متبركه با هدف انحراف افكار عمومی و ممانعت از اخراج منافقين از اشرف در دستور کار دارد. در عين حال، سران منافقين نيز در پادگان اشرف به نيروهاي خود اعلام كرده‌اند كه دولت مالكي به‌زودي سقوط مي‌كند و اياد علاوي و طيف العراقية بر سر كار خواهند آمد كه روابط مناسبي با اين گروهك دارند.

"حسن طوالبه" از چهره هاي نزديك به منافقين که در پوشش حمايت از حقوق بشر به دفاع از منافقين ساكن در پادگان اشرف مي پردازد، طي مقاله‌اي در روزنامه "اللوا" تلاش کرد تا برای انفجار مهمی که ظاهراً این گروهک در روزهای آینده در شهر سامرا در دست اقدام دارد، زمینه‌سازی رسانه‌ای کرده و پیشاپیش، مسئولیت این اقدام تروریستی را متوجه ایران بداند تا به این وسیله، یک فتنه مذهبی گسترده را در عراق کلید بزند.

نويسنده اين يادداشت كه خود را رئيس هيات رسانه اي حمايت از اشرف ناميده، در ادامه مطلب نتوانسته هدفش از طرح اين گونه فرافكني ها را پنهان كند. وي به صراحت از نگراني خود از وضعیت منافقين در اشرف سخن گفته و تلاش کرده است تا این امر را نيز به ايران ربط دهد.

وی ادعا کرد كه یک گروه 50 الی 60 وابسته به سپاه قدس به فرماندهی "ابو حسن الرکابی" از اهالی شهر زبیر در تلاش است تا با انفجار در شهر سامراء "آتش طایفه ای" را شعله‌ور کند.

این نویسنده وابسته به منافقین، به محل طراحی شده منافقين برای انفجار نیز به صورت تلویحی اشاره کرده و می‌نویسد: «به احتمال زیاد عملیات تروریستی "انفجار مرقد" امامین عسکریین (علیهما السلام)" و یا مرقد "سید محمد (علیه السلام)" را در منطقه بلد مورد هدف قرار خواهد داد.»

وی در ادامه نیز با انتشار مطالبی علیه سردار سلیمانی، از اخراج منافقین از اردوگاه اشرف ابراز نگرانی کرده است.

این مطلب و اصرار نویسنده بر احتمال شعله‌ور شدن جنگ طائفه‌ای در عراق در شرایطی مطرح شده است که رسانه‌های مختلف غربی در واکنش به انفجارهای اخیر بغداد تلاش کردند تا این انفجارها را حمله به شیعیان عراق از سوی القاعده توصیف کرده و نسبت به احتمال ایجاد "درگیری فرقه‌ای" در عراق هشدار دهند.

سی‌ان‌ان نیز در تحلیل این انفجارها، با پر رنگ کردن احتمال درگیری فرقه‌ای در عراق اعلام کرد: «اين انفجارها باعث به وجود آمدن اين نگرانی شدند که به خاطر خلأ قدرت که بعد از عقب نشينی نيروهای آمريکايی از عراق به وجود آمده، صحنه برای يک جنگ قدرت ميان جنگجويان سنی که با القاعده رابطه دارند و شبه نظاميان شيعه که تحت حمايت ايران هستند، فراهم شده باشد.»

کد خبر:111669 -


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها