ايي:برد در بحرين 90 درصد راه صعود است
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 16:27 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

دايی:برد در بحرين 90 درصد راه صعود است


سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن با بيان اينکه تيم ملي مي‌تواند با پيروزي برابر بحرين در منامه 90 درصد راه صعود به مرحله بعد را طي کند، گفت: ايران از نظر فوتبالي از تيم بحرين سرتر است.  

 

 علی دایی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال راه‌آهن شهرری ضمن بیان مطلب فوق افزود: بازیکنانم در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و کاملا با انگیزه هستند. من هم از عملکردشان راضی‌ام و امیدوارم بتوانیم با آمادگی بیشتری در ادامه مسابقات لیگ به میدان برویم.
 
 وی در مورد اینکه چرا راه‌آهن در هشت دیدار گذشته‌اش در لیگ و جام حذفی پیروز نشده است، افزود: شما ببینید تساوی با تیم استقلال در ورزشگاه آزادی آنهم در حالیکه حدود 60 دقیقه از آنها پیش بودیم، کسب نتیجه تساوی در مصاف با سپاهان و مس در کرمان در شرایطی که چندین موقعیت گلزنی را در این دو بازی از دست دادیم، نتایج قابل قبولی بود. گرچه من انتظار نتیجه بهتری از تیمم در این دیدارهای مهم داشتم.
 
 سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن شهرری دیدار با سایپا مهرکرج در رقابت‌های جام حذفی را تنها بازی ضعیف تیمش در هفته‌های گذشته دانست و خاطرنشان کرد: در هفته‌های اخیر تیم ما برابر تیم‌‎های مدعی عملکرد خوبی داشت که این نشان می‌دهد راه‌آهن به ثبات رسیده است.
 
 وی با ابراز اطمینان از اینکه بزودی وضعیت تیم راه‌آهن مطلوب خواهد شد، ادامه داد: بازیکنان تیم نسبت به پتانسیل و امکاناتی که داشته‌ایم تاکنون بد کار نکرده‌اند. تیم ما در این مدت عملکرد خوبی داشته است ولی اگر بدشانسی و بی‌دقتی مهاجمان نبود، نتایجی به مراتب بهتر را کسب می‌کردیم.
 

 دایی در مورد تعطیلی لیگ و اینکه این وقفه به سود تیم راه‌آهن خواهد بود، اظهار داشت: تیم راه‌آهن در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته اما این اتفاقی است که دست ما نبوده و به خاطر دیدارهای مهم تیم ملی، لیگ به وقفه افتاده است.
 
 وی با بیان اینکه تیم راه‌آهن شکل واقعی خود را در نیم فصل دوم خواهد گرفت، تاکید کرد: در این مدت با شرایطی که داشتیم، سعی کردیم نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم و به نتیجه گیری در بازی‌های باقیمانده نیم فصل نخست هم امیدواریم. گرچه این دیدارها بسیار سخت است اما مطمئنم می‌توانیم در این دیدارها عملکرد بهتری داشته و در پایان نیم فصل به جایگاه خوبی برسیم.
 
 سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن شهرری در مورد اینکه انتظار می‌رفت تیمی که دایی هدایت آن را برعهده دارد جایگاه بهتری در جدول رده بندی لیگ کسب کند؟، خاطرنشان کرد: شما باید تمام شرایط را نگاه کنید و اینکه ما می‌توانستیم در چندین دیدار که با نتیجه مساوی به پایان رسید پیروز شویم اما مطمئنا در آینده شرایط بهتر خواهد شد. بدون شک راه‌آهن واقعی و آن تیمی که خودم دوست دارم را می‌‎توانید از نیم فصل دوم مشاهده کنید.
 
 وی با آرزوی موفقیت برای تیم ملی در دیدار حساس با بحرین ادامه داد: به نظر من با پیروزی تیم ملی برابر بحرین در منامه 90 درصد راه صعود به مرحله بعد طی خواهد شد، امیدوارم تیم ملی بتواند در بحرین به پیروزی دست یابد و کار را تمام کند.
 
 کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و آقای گل فوتبال ملی جهان، ادامه داد: تیم ایران از لحاظ فوتبالی از بحرین سرتر است و در بازی رفت هم با پیروزی پر گل مقابل این تیم عربی، این مسئله را نشان داد.
 
 وی در این خصوص خاطرنشان کرد: البته بحرینی‌ها در زمین خود دست و پا بسته نیستند و به فکر جبران این شکست با استفاده از تمامی امکانات‌شان هستند اما اگر بازیکنان تیم ملی در زمین باهوش بازی کنند و دستور تاکتیکی کادر فنی را ارائه کنند می توانند این تیم را در خانه‌اش شکست دهند.
 
 دایی در پایان در مورد عملکرد "کارلوس کی‌روش" در تیم ملی فوتبال ایران گفت: این مربی تا این لحظه توانسته عملکرد مناسبی داشته باشد و با تیم ملی نتایج خوبی را کسب کند، ضمن اینکه همه ما وظیفه داریم به او برای موفقیت تیم ملی کمک کنیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها