آذربایجان اسرائیل دوم
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 10 دی 1390برچسب:, :: 17:5 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 
 
 
 

مقامات آذربایجانی روز گذشته با امضای توافقنامه گمرکی با رژیم صهیونیستی بر لزوم گسترش روابط دوجانبه تاکید کردند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در باکو، روزگذشته "آیدین علی اف" رئیس گمرکات دولتی جمهوری آذربایجان و "میخائل لاوون لوتم" سفیر اسرائیل در باکو به نمایندگی از سوی دولت متبوعشان، توافقنامه همکاری در زمینه امور گمرکی را میان جمهوری آذربایجان و رژیم اشغالگر قدس امضاءکردند.

این افراد پس از دیدار و بررسی جنبه های متنوع همکاری میان دوکشور برلزوم تعمیق و گسترش هرچه بیشتر پیوندهای دوستی ومشارکت در زمینه های مختلف بخصوص گمرکات درافزایش سطح تعامل میان دو دولت تاکید کردند.

جمهوری آذربایجان در ارایه سرویس به رژیم صهیونیستی و دشمنان ایران از استقرار مراکز راداری گرفته تا مراکز جاسوسی و ارتباطی از هیچ اقدامی فروگذاری نکرده است و صهیونیست ها در نشریات خود تلویحا از جمهوری آذربایجان به عنوان اسرائیل دوم نام برده اند.

بعنوان نمونه جمهوری آذربایجان در جریان جنگ ۳۳ روزه ۴۰ درصد نفت رژیم اسرائیل و هشتاد درصد بنزین تانکهای مرکاوای این رژیم را تامین می کرد، بدنبال انفجار مکرر خط لوله انتقال گاز مصر به فلسطین اشغالی توسط انقلابیون ، باکو با اعزام هیات ویژه ای به صهیونیست ها وعده داده است ، که تامین گاز مورد نیاز تل آویو را تضمین می کند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها