بهتاش فريبا: فعلا تيم کهکشاني نفر ندارد
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان


بهتاش فريبا: فعلا تيم کهکشاني نفر ندارد
 

مربي تيم فوتبال استقلال با انتقاد از تعيين شيراز به عنوان ميزبان فينال جام حذفي گفت: در اصل بازي در بوشهر برگزار مي‌شود نه شيراز. چون فاصله اين دو شهر کم است.


   بهتاش فريبا در مورد شرايط استقلال پس از پيروزي در مرحله‌ي نيمه نهايي جام حذفي اظهار کرد: بعد از بازي با شهرداري ياسوج روز شنبه ريکاروي و تمرين امروز را تعطيل کرديم. از فردا، صبح و بعد از ظهر تمرين مي‌کنيم و در نوبت صبح بازيکنان به وزنه زدن مي پردازند و تمرين بعد از ظهر هم به کار با توپ و تمرين‌هاي تاکتيکي اختصاص دارد. از روز سه‌شنبه نيز تمرين‌هاي ما يک نوبتي مي‌شود و فقط به کارهاي تاکتيکي مي‌پردازيم.


وي افزود: شرايط تيم بد نيست، فقط چند مصدوم داريم و کيانوش رحمتي نيز سه کارته‌ است و بايد از ساير بازيکنانمان استفاده کنيم. اين هفته‌ هم مقابل شهرداري ياسوج 15 نفر بازيکن داشتيم، در حال حاضر تيم کهکشاني نفر ندارد. اميدوار هستم ميداوودي و اميرآبادي به آمادگي برسند.


فريبا در مورد وضعيت کرار گفت: فعلا يک جلسه متممي هم براي اين موضوع وجود دارد که بايد آن هم انجام شود و هنوز تصميم قطعي گرفته نشده است. بحث حضور الونگ نيز در تيم مطرح است و امروز در جلسه‌اي در مورد اين مساله تصميم گرفته مي‌شود.


مربي استقلال در مورد برگزاري فينال در شيراز گفت: متاسفانه بازي ما در شيراز برگزار مي‌شود، البته در اصل بايد بگويم بوشهر، چون فاصله زيادي بين اين دو شهر وجود ندارد. ضمن اين که شيراز زمين مناسبي هم ندارد. فتح‌الله‌زاده هم در همين رابطه گفت که ما از حق خود گذشتيم. پيشنهاد ما اصفهان و مشهد بود، زيرا زمين‌هاي خوبي دارند. در هر صورت اين تصميم گرفته شده است، ولي از نظر حضور تماشاگران به نفع ما نيست، اما به هر حال ما هم استقلال هستيم و براي اين که قهرمان شويم، بايد هر تيمي را از پيش رو برداريم. بازيکنان هم نسبت به قهرماني اميدوار هستند و تلاش مي‌کنند که قبل از پايان ليگ برتر جام حذفي را کسب کنند تا پس از آن به ليگ برتر برسيم.


او همچنين در مورد رويارويي با سپاهان در ليگ برتر گفت: اين بازي سخت خواهد بود، سپاهان تيم ريشه‌دار و منظمي است و در تيمش تغيير مربي هم داشته است که نتايج اين تيم نشان مي‌دهد شوک تغيير مربي براي آن‌ها مثبت بوده است. سپاهان جزو رقباي قهرماني است و در طرف ديگر ما هم استقلال هستيم، ان‌شاءالله اگر اين چند بازيکن مصدوم ما هم برسند، مي توانيم بازي خوبي را ارائه دهيم.


فريبا ادامه داد: همه بازي‌ها سه امتياز دارد، اما بعضي از ديدارها در مقاطعي از جدول مهم است و اين مسابقه جزو آن‌ها است. اگر پيروز شويم اختلاف ما زياد مي‌شود و بازيکنان هم متوجه اين موضوع هستند که با امتياز بالا مي توانند اعصاب راحت‌تري داشته باشند. با پيروزي در اين بازي مي توانيم يک گام به قهرماني نزديکتر شويم، هر چند که کار سختي است، اما همه بازيکنان براي انجام آن مصمم هستند.

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها