تصرف فلسطین، مهم ترین مقدمه برای ظهور مسیح است !
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان



حجت الاسلام شهبازیان، تصرف فلسطین و تسلط بر خاورمیانه را از اهداف مهم غرب برای سلطه بر جهان دانست و گفت: کشیشان غربی با تفسیر منحرف از انجیل، تصرف فلسطین را مهم ترین مقدمه برای ظهور مسیح(علیه السلام) معرفی می کنند.


به گزارش   شبستان، سومین بخش از گفت و گوی اختصاصی این خبرگزاری با حجت الاسلام و المسلمین محمد شهبازیان به مرور باور های پروتستان های هزاره گرا اختصاص یافته است.

وی با بیان چگونگی پیدایش پروتستان ها در قرن شانزدهم میلادی، افزود: پس از جدا شدن پروتستان ها از پیکره مسیحیان کاتولیک، در درون آن ها، فرقه هایی با عنوان "هزاره گرایان افراطی" پدید آمدند که "صهیونیست_مسیحیان" از این فرقه ها هستند.

این کارشناس حوزه مهدویت ادامه داد: از دل پروتستان های انگلیسی، گروهی نیز سربرآورد که به "پیوریتن ها(پاک دینان)" شهرت یافتند که با وجود کشیش های متعدد و با تفسیر جدید انجیل، آخرالزمان را مورد توجه جدی خود قرار دادند.

وی تأکید کرد: از هلند و برخی کشور های دیگر نیز به پیوریتن های انگلیسی ملحق شدند و با سفر آمریکا و کشتار بومیان سرخ پوست آمریکایی، آمریکای جدید را به وجود اوردند.

حجت الاسلام شهبازیان با اشاره به دیدگاه های دینی پیورین ها، اظهار کرد: پیوریتن ها را باید انگلوساکسون های نژادپرست دانست که که با تفکرات آخرالزمالنی وارد آمریکا شدند و بومیان آن جا را نابود کردند و از عقاید آنان درباره بومیامن آمریکایی این بود که این ها یا حیواناتی برای خدمت به ما هستند و یا انسان هایی در خدمتگزاری ما.

وی گفت: نگاه برده وار به مردم بومی آمریکا و تحمیل خود و نگرش های خود بر مردم بومی منطقه، با دیدگاه های سلطه جوی آنان کاملا مطابقت دارد.

این استاد مرکز تخصصی مهدویت، آمریکاییان کنونی را بازماندگان پیوریتن ها توصیف کرد و افزود: شعار های نظم نوین جهانی و جهانی سازی، از دیدگاه های اجدادی پیوریتن هاست که از دیدگاه های سلطه طلب آن ها نشأت گرفته است.
وی تصریح کرد: پیوریتن ها که پروتستان مسیحی بودند، در تمام مراحل فکری خویش کوشیدند تا با تفسیر کتاب مقدس، پشتیبانی دینی را با خود همراه سازند و دین را ابزار هموار کردن مسیر خود نمودند.

این کارشناس موضوعات آخرالزمانی، در بخشی از سخنان خود، شواهدی بر باور های ضداسلامی غربیان و به ویژه پیوریتن ها ارائه داد و سینمای هالیوود را در خدمت افکار آنان دانست.
وی با یادآوری سکانس هایی از فیلم "جن گیر"، توضیح داد: پخش صدای اذان در قسمتی از فیلم و تلاش کشیش برای یافتن خانه شیطان که به قول آن ها در عراق است، خوی ضداسلامی و به ویژه ضد شیعی آنان را آشکار می سازد.

این که بوش، الهام خداوند را به عنوان توجیه حمله به عراق و افغانستان مطرح می کند، به چه معناست و چه هدفی را دنبال می کند؟

حجت الاسلام شهبازیان به فیلم "نوستراداموس" نیز اشاره کرد و درباره این فیلم گفت: در فیلم نوستراداموس، امام مهدی(عج)، پس از ناپلئون و هیتلر، سومین ضدمسیح قلمداد می شود که با سلاح بمب اتم، قصد نابودی جهان را دارد.

وی مدعی شد: این فیلم به طور واضح و بی پرده، دیدگاه های ضد اسلامی سران غرب را آشکار می کند و چرایی مخالفت سیاستمداران غربی با پیشرفت های علمی ایران را توجیه می کند.

این دانش آموخته حوزوی با طرح چند پرسش درباره فیلم های آخرالزمانی غرب، گفت: این که در فیلمی مثل "ماتریکس"، از زایان سخن گفته می شود و زایان به عنوان منجی بشر به نمایش در می آید، "زایان" یا همان صهیون، در کجای الهیات آخرالزمانی غرب جا گرفته است؟

شهبازیان درباره جملات بوش در توجیه حمله به عراق نیز گفت: این که بوش، الهام خداوند را به عنوان توجیه حمله به عراق و افغانستان مطرح می کند، به چه معناست و چه هدفی را دنبال می کند؟

وی تصرف فلسطین و تسلط بر خاورمیانه را از اهداف مهم غرب برای سلطه بر جهان معرفی کرد و ادامه داد: غرب، تصرف فلسطین را مهم ترین مقدمه برای ظهور مسیح(ع) معرفی کرده است و به کمک این انحراف بزرگی که در ذهن مردم جهان پدید آورده است، مردم فلسطین را در تمام این سال ها کشته و هیچ مانع جدی نیز در برابر خود ندیده است.

کشیش های پروتستانی هزاره گرا، کتاب مقدس را هماهنگ با برنامه های امپریالیستی غرب تفسیر می کنند.

نویسنده کتاب "تأملی نو در نشانه های ظهور"، تأکید کرد: مهم ترین حامی جنگ در خاورمیانه و مهم ترین دلیل بی توجهی مردم غرب به این موضوع، پشتیبانی کشیشان پروتستانی از جنگ است.
وی توضیح داد: کشیشان پروتستانی هزاره گرا، کتاب مقدس را هماهنگ با برنامه های امپریالیستی غرب تفسیر می کنند.

حجت الاسلام شهبازیان اضافه کرد: بزرگ ترین دشمن غرب در فضای دینی و سیاسی امروز جهان، اسلام است و به قول "فؤاز جرجیس" در کتاب "آمریکا و اسلام سیاسی": اسلام، خط سبزی علیه غرب است.

وی تحریف ویژگی های امام زمان(عج) را از برنامه های مهم غرب برای ترویج روایت غربی از پایان تاریخ خواند و اضافه کرد: غرب که قدرت انکار ظهور امام زمان(عج) را در خود نمی دید، تحریف این باور عمیق و ناب اسلامی را برنامه اصلی خویش برای همسو کردن آن با روایت خود از پایان تاریخ قرار داد و سینما، بهترین ابزار این برنامه قلمداد شد.


نظرات شما عزیزان:

http://tarank.ir
ساعت17:55---11 دی 1390
سلام ! خواهش مي كنم جدي بگير من يه سايت ساختم و قصد دارم تا وب هاي اسلامي رو كمكي كنم بيا ثبت نام كن براي وبت آمار بگير و تو گوگل بيا بالا چرا وب هاي كثيف بالاي گوگل باشن
هواتم دارم
www.tarank.ir


مجتبی
ساعت17:51---11 دی 1390
سلام
وبلاگ زیبایی دارین
مطالبتونم خیلی جالب هستند.
خوشحال میشم به منم سر بزنید.


مجتبی
ساعت17:51---11 دی 1390
سلام
وبلاگ زیبایی دارین
مطالبتونم خیلی جالب هستند.
خوشحال میشم به منم سر بزنید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها