موساد در پی زنان ايرانی و فارسی زبان است
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, :: 18:59 :: نويسنده : مهردادفلاحی

سرويس اطلاعات و جاسوسي رژیم صهیونیستی در صدد تشکيل گروهي به نام "گروه زنان ايراني" در اين سازمان با هدف رصد و پيگيري امور داخلي ايران است.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود، سرويس اطلاعات و جاسوسي رژيم صهيونيستي براي مقابله با جمهوري اسلامي ايران درصدد تشکيل گروهي به نام "گروه زنان ايراني" در اين سازمان افتاده و به همين منظور به دنبال جذب زناني است که به زبان فارسي مسلط باشند.
 
به نوشته روزنامه صهيونيستي "معاريف" در حالي‌‌که اسرائيل در عرصه بين المللي از يک سو تلاش مي‌کند با تحت فشار گذاشتن برخي کشورها آن‌ها را به تشديد فشارها و مجازات‌ها بر ايران تشويق کند،‌ از سوي ديگر به دنبال به خدمت گرفتن زنان ايراني يا زناني است که مسلط به زبان فارسي باشند.
 
معاريف در اين‌باره توضيح مي‌دهد که سرويس اطلاعات و جاسوسي اسرائيل موسوم به "موساد" در صدد تشکيل گروهي به نام "گروه زنان ايراني" در اين سازمان است. معاريف دليل اين اقدام موساد را رصد و پيگيري امور داخلي ايران عنوان کرده است.
اين روزنامه صهيونيستي در ادامه ادعا کرده است که چندين زن ايراني الاصل اين هفته براي تشکيل اين گروه به پادگاني نظامي در مرکز سرزمين‌هاي اشغالي منتقل شده‌اند تا در دايره اطلاعات و جاسوسي به خدمت گرفته شوند.

معاريف در ادامه تأکيد کرده است که ارتش اسرائيل براي به خدمت گرفتن چنين زناني با مشکل بسيار زيادي مواجه است، چون شمار اين‌گونه زنان در سرزمين‌هاي اشغالي به تعداد انگشتان دست هم نمي‌رسد و اکثر زنان ايراني بر حفظ مواضع مذهبي و ديني خود حساسيت بسياري دارند.

اين روزنامه افزوده است: با اين حال ارتش اسرائيل تمام تلاش خود را براي قانع کردن اين زنان جهت موافقت با به خدمت ارتش و موساد درآمدن به کار مي‌گيرد، چرا که پيگيري امور ايران هم اکنون در راس توجهات اسرائيل قرار دارد.
 
منبع: مشرق


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها