نقش یهود در انتخاب عنوان برای عمر بن الخطاب
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

نقش یهود در انتخاب عنوان برای عمر بن الخطاب

به نقل از پایگاه آیت الله موسوی زنجانی

1-  کعب الاحبار یهودی به عمر گفت : (طبق پیشگوئی تورات) تو خلیفه رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) هستی . کنزالعمال ، خبر 35805.

2- عمر جهت اطمینان از قول کعب الاحبار به یک یهودی دیگر مراجعه کرد او گفت تو خلیفه نیستی بلکه پادشاه هستی . کنزالعمال ، خبر 14191.

3- عمر مضطرب شد و به تردید افتاد مجدّدا به کعب الاحبار مراجعه کرد و گفت : تو را به خدا من خلیفه هستم یا نه راستش را بگو . کعب الاحبار گفت : به خدا قسم تو خلیفه هستی ! کنزالعمال ، خبر 35794.

4- عمر در باطن قانع نشد رفت سراغ عبدالله بن سلام یهودی ظاهرا مسلمان شده ، او گفت جبرئیل به موسی نازل شده و به او خبر داده عمر خلیفه رسول اسلام است ! کنزالعمال ، خبر 35820 .(در صورتی که حضرت موسی کلیم الله بوده و جبرئیل بر او نازل نمی شده .)

5- عمر به سلمان فارسی مراجعه کرد و پرسید من خلیفه هستم یا پادشاه ؟ به خدا نفهمیده ام پادشاهم یا خلیفه ؟ سلمان گفت : اگر درهمی از سرزمین دیگران را تصرف کنی و به دیگران بدهی پادشاهی و إلّا پادشاه نیستی و عمر به فکر فرو رفت . کنزالعمال ، خبر 35777 .

6- عمر در یک جلسه ای نشان داد با این مشاوره ها به خلیفه شدن خود اطمینان ندارد گفت : آقایان ! تکلیف مرا روشن سازید ! به ایشان پاسخ دادند ملاک ظلم است اگر ظالم باشی پادشاهی ، اگر عادل باشی خلیفه هستی ! کنزالعمال ، خبر 35776 .

7- در جلسه هفتم سه 3 پیشنهاد شد :

الف ) خلیفه شود ! این پیشنهاد با مشکل مواجه شد چون خلیفه مستقیم رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم) نبود چون این ابوبکر بود که پس از رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم) خلیفه بود و رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم) هیچ کدام را انتخاب نکرده بود .

ب) خلیفة خلیفة رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) شود یعنی ابوبکر خلیفة رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم) و عمر هم خلیفة ابوبکر ! این پیشنهاد هم از سوی شخص عمر رد شد چون گفت : این عنوان دراز و طولانی است ( خلیفة خلیفة رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم)) { عمر گفت باید به خلیفة چهارم گفته شود : خلیفة خلیفة خلیفة خلیفة رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم)}.

ج) قرار شد أمیرألمومنین شود چون پیشنهاد کننده و تعیین کننده عمر مومنین بودند عمر هم امیر آنها شود و بشود أمیرألمومنین و شد أمیرألمومنین . کنزالعمال ، خبر 35801 .

حاصل اینکه عمر کاری کرد که تاریخ اسلام و مسلمین توسّط یهودیان نفوذی دست کاری شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها