سخنان مهم نماینده ولی فقیه در سپاه؛
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, :: 21:8 :: نويسنده : مهردادفلاحی

سخنان مهم نماینده ولی فقیه در سپاه؛
توقع بي‌جاي ساكتين براي قرار گرفتن در ليست‌هاي انتخاباتي/ بنيان‌گذاران اصلي فتنه حريم دارند و نمي‌توان معرفي‌شان كرد

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه در دوره فتنه 88 نيز مواضع روشن و صريحي در مقابل فتنه‌گران داشت و حتي از هاشمي رفسنجاني و نقش او و نزديكانش در فتنه نيز انتقادهاي شديدي مي‌كرد، امروز نيز به همايش تجلیل از پیشکوستان بسیج رفت و اين‌بار عليه راضيان و ساكتان فتنه و همچنين عوامل پشت پرده‌ي اين جريان، مطالبي را بيان كرد.

به گزارش رجانيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی ابتدا در مورد مراحل شكل‌گيري فتنه و طيف‌هاي فعال و منسوب به فتنه توضيح داد و عناصر مؤثر در فتنه را بنيان‌گذاران و طراحان، بسترسازان، ساكتين و راضيان نسبت به فتنه برشمرد و خطاب به ساكتين تأكيد كرد كه چگونه توقع داريد وقتي به نداي وليّ خدا پاسخ نداديد و سكوت كرديد، اكنون مورد اعتماد مردم واقع شويد و در ليست‌هاي انتخاباتي قرار بگيريد.

وي همچنين در بخشي كه "بنيان‌گذاران فتنه" را بررسي مي‌كرد، از اينكه نام تمام عوامل پشت پرده فتنه را بيان كرد خودداري و تأكيد كرد كه برخي از اين افراد حريم دارند و نمي‌توان اسم آن‌ها را برد.

سعيدي گفت: مرحله اول در هر فتنه‌ای عناصری است که بنیانگذار فتنه هستند و گروه و جریانی که فکر انحرافی و غیرالهی دارند و در اتاقی می‌نشینند و برای فکر انحرافی و غیرالهی خود طراحی و برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی افزود: گروه دوم کسانی هستند که زمینه و بستر برای جابجایی چهره‌ها را فراهم می‌کنند و در مرحله بعد وقتی جابجایی انجام گرفت و ولایت الهی کنار زده شد، جبهه حق در برابر این توطئه ساکت نمی‌شود و نوبت به حذف فیزیکی از سوی فتنه‌گران می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد:‌ آنهایی که امکانات، شرایط و نیرو برای فتنه جمع کرده‌اند و آنهایی که ساختمان،‌ امکانات، رسانه، روزنامه و تریبون در اختیار فتنه قرار دادند، گروه بعدی هستند.

سعیدی تاکید کرد: گروه بعدی آنهایی هستند که در مقابل فتنه سکوت کردند یا به آن رضایت دادند. در دنیا فرقی بین راضیان و ساکتین فتنه نیست، کسی که ساکت است مثل کسی است که از فتنه راضی است، می‌ماند.

وی خطاب به ساکتین و راضیان فتنه، گفت: شما اگر نتوانستید به ندای علی زمان خود پاسخ دهید و پیشتاز مقابله با فتنه باشید، چرا توقع دارید در لیست انتخابات قرار بگیرد و نماینده جامعه باشید.

نماینده ولی فقیه در سپاه در خصوص تفاوت مراحل براندازی، اظهار داشت: بنیان‌گذاران فتنه با فتنه‌گران متفاوت هستند، تاسیس کنندگان فتنه ممکن است روی صحنه نباشد و افراد دیگری مجری فتنه باشند. پایه‌گذاران و بانیان ظلم معمولا ناپیدا، نامحسوس و ناشناخته‌اند.

وی ادامه داد: فتنه‌گران را می‌توان معرفی کرد ولی موسسان فتنه را نمی‌توان. برخی می‌گویند چرا موسوی و کروبی را محاکمه نمی‌کنند، دلیلش این است که آنها حریم و یک عده هوادار دارند که من نمی‌توانم اسم هواداران آن‌ها را ببرم.

سعیدی تاکید کرد: همین چند روز پیش مرد خاکستری گفته بود که "من از این دو نفر تبری نمی‌جویم. اینها آدم‌های خوبی هستند". خب حالا ببینید ما چند نفر عمامه به سر داریم که همچنان از عناصر بین الغی در فتنه حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه فتنه سال 88 متعلق به آن سال نبود، گفت: در زيارت عاشورا مي‌بينيم كه عمر بن سعد و شمر لعنت مي‌شوند، ولي كساني كه اساس ظلم را تاسيس كرده‌اند، نمي‌شود معرفي كرد. غیر از موسوی و کروبی عناصر و بنیان‎گذاران اصلی و عوامل پشت پرده فتنه را یا نمی‌توان شناخت و یا به راحتی نمی‌توان معرفی کرد، چون حریم دارند و این فتنه را عجیب و سخت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ولایت‎مداری مقطعی نیست و به استمرار نیاز دارد و اگر ا ستمرار پیدا نکرد، نتیجه‌اش سقوط و انحراف است، ‌گفت: در هيچ انتخاباتي به ياد ندارم كه مقام معظم رهبري درباره خطر امنيتي شدن آن هشدار داده باشد، ولي ايشان براي انتخابات آتي اين هشدار را مطرح كرده‌اند. مقام معظم رهبري بر اهميت انتخابات، ضرورت مشاركت حداكثري، نگراني از امنيتي شدن انتخابات و ضرورت اتحاد در بين كساني كه به انقلاب وفادارند تاكيد كرده‌اند و ما هم بايد به اين تاكيدات توجه كنيم.

وی افزود: ممکن است بقایای فتنه بخواهند دست به فتنه‌گری بزنند و همچنین ممکن است بیگانگان بار دیگر از فرصت سوءاستفاده کنند و ضعف دستگاه‌های اجرایی و نظارتی ممکن است زمینه‌ساز وقوع این اتفاقات باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه جریان‌های داخلی باید در جهت‌گیری‌های خود دقت کنند، اظهار داشت:‌ جریان موسوم به انحراف زمینه‌ای را فراهم کرد که ممکن است شائبه دوگانگی در حاکمیت را تداعی کند و بايد به اين مساله توجه كرد كه ممكن است از فرصت تبليغات استفاده كنند، همان‌طوري كه در انتخابات 88 نيز نوع تبليغات بسيار غيرمتعارف بود.

سعیدی در پایان سخنانش با اشاره به ثبت‌نام برخی افراد برای انتخابات مجلس، گفت: این آقایان گفته بودند در انتخابات شرکت نمی‌کنند ولی دیدیم جمعیت زیادی از آنها ثبت‌نام کردند که یقین هم دارند رد صلاحیت می‌شوند و این فقط برای ایجاد یک تنش در جامعه است تا خوراکی برای بیگانگان فراهم کنند. در انتخاباتی که بیش از 5 هزار نفر برای حدود 290 کرسی ثبت‌نام کردند، طبیعی است برخی افراد رد صلاحیت می‌شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها