زن‌ها حق دارند بدون اجازه شوهر هر کاری دوست دارند انجام دهند!
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

شبکه من و تو:
چه کسی به آقایان این حق را می‌دهد که برای خانم‌ها تعیین تکلیف کنند و یا برای هر کاری زن‌ها بخواهند از آقایان اجازه بگیرند؟ چه برتری برای خود می‌دانید که به خودتان حق می‌دهید برای فرد دیگر تصمیم بگیرید؟
به گزارش گرداب، در یکی از قسمت‌های برنامه "بفرمایید شام"، خانمی از یکی از حاضران پرسید: «چه کسی به آقایان این حق را می‌دهد که برای خانم‌ها تعیین تکلیف کنند و یا برای هر کاری زن‌ها بخواهند از آقایان اجازه بگیرند؟»

فرد سوال شونده که "مجید" نام داشت در پاسخ گفت: «مردها حق ندارند بی‌جهت مانع کارهای زن‌ها شوند مگر کاری که زن بخواهد انجام دهد و تشخیص ندهد این کار مشکل‌دار است و مرد از روی دلسوزی این را ببیند و اجازه را از زن سلب کند و این خود نوعی تعامل در رابطه زناشویی است.»

خانمی که در ابتدا سوال را پرسید در ادامه گفت: «منظور من این است که چه کسی به شما این اجازه را می‌دهد که برای فرد دیگری تصمیم بگیرید؟ چه برتری برای خود می‌دانید که به خودتان حق می‌دهید برای فرد دیگر تصمیم بگیرید؟»

در پاسخ به این سوال فرد دیگری با تمسخر گفت: «خداوند متعال این حق را به ایشون می‌دهد!؟»

در ادامه مجری برنامه حق را به زن سوال‌کننده داد و گفت: «آقا مجید گند زدی قبول کن!»

پس از این صحبت‌ها نحوه فیلمبرداری به گونه‌ای پیش رفت که پاسخ‌های مجید اصلا پخش نمی‌شد و فقط شبهاتی که از سوی آن زن مطرح می‌شد به نمایش در می‌آمد.

ترویج چنین مسائلی ضمن آن که مخالفت با احکام اسلامی است، با شکستن محوریت شوهر در خانواده و تحریک زن‌ها برای عدم مراعات نظر شوهرانشان زمینه اختلافات خانوادگی و سست شدن کانون خانواده را فراهم می‌کند.

اسلام، ضمن این که تاکید زیادی بر حاکم شدن فضای صمیمیت و مهربانی میان همسران کرده است و همچنین یکی از وظایف اصلی شوهران را تکریم و احترام فوق‌العاده همسرانشان دانسته است اما در حکمی برگرفته شده از فطرت و طبیعت انسانی با توجه به ویژگی‌های طبیعی زن و مرد، کسب اجازه همسر از شوهرش برای انجام مسائلی از جمله خروج از منزل را از حقوق مردها دانسته است.

منبع: جام‌نیوز

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها