پرچم رژیم صهیونیستی در قطر بر افراشته می‌شود
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

خبرگزاری فارس: دولت قطر با دعوت رسمی از تیم شمشیرزنی رژیم صهیونیستی برای شرکت در مسابقات قطر می خواهد پرچم این رژیم را در خاک خود به اهتزاز درآورد.

 

خبرگزاری فارس: پرچم رژیم صهیونیستی در قطر بر افراشته می‌شود

به گزارش فارس، رژیم قطر در راستای ادامه تلاش های خود برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اخیرا دعوت رسمی از سوی فدراسیون شمشیر زنی خود برای شرکت تیمی از رژیم صهیونیستی در مسابقات محلی این کشور که قرار است در فوریه آینده برگزار شود، به عمل آورده است.

روزنامه معاریو با انتشار این خبر نتوانست شوق خود را از این اقدام قطر مخفی کند و تاکید کرد که این دعوت نامه به فراکسیون شمشیر زنی اسرائیل رسیده است تا تیمی از اسرائیل در بازیهای دوحه که جوایز مالی زیای نیز دارد شرکت کنند.

معاریو در اینباره پیش بینی کرد که حضور تیم اسرائیلی در قطر توجه رسانه ای گسترده ای را به خود معطوف کند، معاریو البته ابراز امیدواری کرد که پرچم اسرائیل بدون مشکل در قطر به اهتزاز درآید.

قطر بعد از کودتای شیخ حمد بن خلیفه علیه پدرش روند عادی سازی شتابان روابط خود با رژیم صهیونیستی را در دستور کار خود قرار داد، بعنوان مثال می توان به سفر یک هیئت رسمی قطری به اسرائیل اشاره کرد که به منظور شرکت در تشییع جنازه اسحاق رابین انجام شد. شیخ حمد در همان ابتدا دفتر بازرگانی اسرائیل در قطر را نیز افتتاح کرد که از اولین دفاتری بود که از سوی اسرائیل در کشورهای عربی تاسیس میشد، این دفتر البته به بهانه فعالیت های اقتصادی آغاز به کار کرد، اما ادامه همکاریهای قطر و اسرائیل از طریق این دفتر در مورد مسایل سیاسی نیز دنبال می‌شد.

روابط رژیم صهیونیستی با قطر البته در سطوحی بالاتر از آنچه به صورت رسمی اعلام می شد، همواره ادامه داشت، اما اوج این روابط هنگامی بود که شیخ حمد امیر قطر اوایل آبان گذشته به سرزمین های اشغالی سفر کرد و با پوشیدن کت و شلوار به همراه یک کاروان از خودروهای حفاظتی اسرائیل، از یکی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین بازدید کرده است.

شبکه آمریکایی سی ان ان علت بازدید از این شهرک‌ صهیونیست‌نشین را افتتاح این شهرک به دست وی عنوان کرد، سی‌ان‌ان تأکید کرد که شیخ حمد هزینه احداث این شهرک را که گفته می شود در منطقه "بیت سِلِم" قرار دارد، خود تأمین کرده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها