فارسی وان خانواده ای را متلاشی کرد
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان


 

 

به گزارش اوج نیوز، تأثیرپذیری از برنامه های شبكه ماهواره ای «فارسی وان» كانون خانواده ای را متلاشی كرد.

شخصی با مراجعه به دفتر كیهان در الیگودرز در تشریح ماجرا گفت: نزدیك به 10 سال قبل ازدواج كرده ام و حاصل این ازدواج دو فرزند است.

وی كه ساكن یكی از شهرهای همجوار الیگودرز است؛ گفت: سال گذشته تصمیم گرفتم كه یك دستگاه ماهواره خریداری كنم؛ اما همسرم با این تصمیم بشدت مخالفت كرد تا اینكه بالاخره در پی اصرارهای مكرر و بدون توجه به نظر وی اقدام به نصب ماهواره كردم.

وی افزود: پس از مدتی و با تماشای برنامه شبكه های مختلف از كرده خود پشیمان شدم؛ اما چون این اقدام با اصرار خودم عملی شده بود به روی خودم نیاوردم تا اینكه پس از گذشت چندین ماه متوجه شدم رفتارهای همسرم تغییر كرده و كمتر به انجام فرایض دینی اهمیت می دهد. بطوری كه سریال های شبكه فارسی وان در رأس همه امور زندگی ما قرار گرفته بود.

این فرد در ادامه افزود: مزاحمت های تلفنی، رد و بدل پیام و بی توجهی همسرم به من و بچه ها و... باعث شد كه پس از مدتی متوجه شوم همسرم با تقلید از سریال های شبكه فارسی وان با جوانی دوست شده است.

این مرد نادم در ادامه گفت: در پی این رسوایی دادخواست طلاق داده و همسرم نیز بی تفاوت نسبت به موضوع من و بچه ها را رها كرده و به منزل پدرش در تهران رفته است.

وی ضمن گرفتن قول از ما كه نام و نشانش را فاش نكنیم گفت: تصمیم گرفتم داستان زندگی و فروپاشی آن را برای همه نقل كنم تا درس عبرتی باشد برای كسانی كه همچون من عامل فروپاشی زندگی خود را فراهم می كنند به همین جهت برای اینكه شناخته نشوم عازم شهرستان الیگودرز شده و مشكل را جهت درج در روزنامه با شما در میان گذاشتم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها