تساوی استقلال و پرسپولیس در جام ولایت
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 19:41 :: نويسنده : مهردادفلاحی

تاريخ خبر: 1390/08/16

 
 تساوی استقلال و پرسپولیس در جام ولایت 
تصوير خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تیم فوتبال استقلال در دومین مسابقه خود در جام ولایت از ساعت 16 و 30 دقیقه به قضاوت مظفری زاده در حضور20 هزار تماشاگر با این ترکیب به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس رفت: زرین ساعد، عمران زاده، حسینی، شیرزاد، امیرآبادی، رحمتی، عزیززاده، زندی، یوسفی، شریفات و برهانی. سرمربی: مظلومی

استقلال خیلی زود و در دقیقه 6 با اعلام خطای مشکوک داور ازروی نقطه پنالتی توسط نوروزی دروازه خود را باز شده دید. پس از این گل آبی پوشان بر توپ و میدان مسلط شدند و چندین بار در آستانه گلزنی قرار گرفتند و بالاخره دردقیقه 33 روی ارسال امیرآبادی و ضربه سر دیدنی برهانی موفق شدند کار را به تساوی بکشانند. پس از این گل استقلال دو بار دیگر توسط برهانی و زندی می توانست به گل دست یابد اما در نهایت نیمه نخست با تساوی به اتمام رسید.

در نیمه دوم پرسپولیس بار دیگر روی پاس فشنگچی و ضربه نوروزی در دقیقه 46 موفق به گلزنی شد. پس از این گل با عقب نشینی حریف استقلال لحظه به لحظه بر بازی مسلط تر شد تا اینکه در دقیقه 70 روی ارسال دقیق زندی از روی یک ضربه کرنر، عمران زاده با ضربه سر کار را به تساوی کشاند. پس از این گل بازی هجومی استقلال باعث شد تا حریف بر اثر فشار حملات مجبور به خطا شود و محمد دردقیقه 78 از زمین بازی اخراج شد. در ادامه دامنه حملات استقلال افزایش یافت اما نتیجه ای برای آبی پوشان در پی نداشت. در اواخر بازی بازهم یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه رخ داد و این بار هم نظر داور به گونه ای بود که اعتراض نیمکت استقلال را دربر داشت.

در نیمه دوم با نظر کادر فنی حمودی، الونگ و غلامی به میدانرفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها