سمبوسه حرام است؛ گوشت جن، حلال و ایدزی ها شهیدند!
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

سمبوسه حرام است؛ گوشت جن، حلال و ایدزی ها شهیدند!

 
 
اوج ابتکار وهابیت در صدور فتاوای خلاف شرع؛
سمبوسه حرام است؛ گوشت جن، حلال و ایدزی ها شهیدند!
محمد الزغبی مبلغ مصری نیز در ماه ژوئن با صدور فتوایی ، خوردن گوشت جن را درصورت دسترسی به آن مجاز دانست./ هرکسی که به علت بیماری ایدز بمیرد، از نظر اسلام شهید به حساب می آید!

 

 

 

 

 

 

 

اگرچه فرقه وهابیت از بدو تاسیس تا کنون ضربات سختی را به اسلام ناب زده است امّا در این سالهای اخیر انگار افراطی گری و رفتارهای غیراسلامی آنها شدت قابل توجهی گرفته است.

 


به گزارش شیعه حق ،  وهابیت را این روزها مسلمانان به صدور فتاوای شاذ و خلاف شرع می شناسند و غیر مسلمانان نیز آنان را به افراطی گری و عملیاتهای انتحاری شان می شناسند.

گفتنی است، در سال 2011 که سرشار از تحولات سیاسی و فاجعه های طبیعی بود ، شاهد صدور برخی فتواهای عجیب و غریب از سوی علمای وهابی و سلفی بودیم.

به نوشته سایت عرب 48، یکی از این فتواهای عجیب که از سوی یکی از مبلغان وهابی در اروپا صادر شد ، زنان و دختران را  به دلیل تحریک آمیز بودن برخی از انواع سبزیجات و میوه ها مانند موز و خیار، از لمس کردن آنها منع کرده است.

فتوای جنجال برانگیز دیگری که شیخ  " عبد الباری الزمزمی " رئیس انجمن مطالعات و تحقیقات در مغرب صادر کرد، این است که هم بستری مرد با همسرش که تازه فوت کرده است، مجاز است.

این مفتی مغربی پیش از این نیز فتواهای عجیب دیگری در زمینه جنسی صادر کرده بود.

اما جنبش " الشباب المجاهدین" (جوانان مبارز ) در سومالی با صدور فتوایی در ماه رمضان اعلام کرد خوردن سمبوسه به علت شکل سه ضلعی آن که مشابه " ثالوث مقدس مسیحیان " است ، حرام است.

همچنین یک مفتی سلفی در مصر به نام "عمرو سطوحی " رئیس کمیته دعوت در الازهر در گفتگو با روزنامه " روزالیوسف " در اوایل ماه نوامبر گذشته ، یک فتوای سیاسی صادر کرد که براساس آن ازدواج هر دختر مصری را با اعضای حزب حاکم ملی به علت فاسد بودن اعضای این حزب غیرمجاز شمرد.

محمد عبدالهادی معاون رئیس حزب سلفی النور در استان الدقهلیه مصر نیز از پیشرفت حزب خود در انتخابات پارلمانی به عنوان یک مساله روحانی یاد کرد و گفت که این مساله در آیه ای در قرآن کریم ذکر شده است.

محمد الزغبی مبلغ مصری نیز در ماه ژوئن با صدور فتوایی ، خوردن گوشت جن را درصورت دسترسی به آن مجاز دانست.

لازم بذکر است، شیخ "محمد حسین الفلاحی" مفتی وهابی عراق در کتاب خود با نام "المعادلة صفریة" فتوا داده است که حج رفتن و خنده از محرمات می‏باشد و عراقی‏ها نباید این کارها را انجام دهند. وی در توضیح مدعی شد: این کارها باید متوقف شوند تا ما خویشتن خویش را از بندگی آزاد کنیم و از عقاید خود در مقابل توهین‏ها و بی‏حرمتی‏ها حمایت نمائیم(!)

شیخ "جمال قطب" رئیس سابق کمیته فتوای دانشگاه الأزهر مصر در فتوای جنجالی خود، شنیدن قرآن کریم در زمان رانندگی و در محل کار را حرام اعلام کرده است.

شیخ عبدالمحسن عبیکان از مفتیان وهابی و مقامات بلندپایه وزارت دادگستری عربستان چندی پیش در فتوایی که در روزنامه "الخلیج" چاپ عربستان منتشر شد، فتوای عدم وجوب روزه برای مناطقی که قطعی مکرر برق دارند را صادر کرد.

البته عجیب تر اینکه شیخ احمد ابویوسف، رییس مرکز ارشاد مذهبی در وزارت دیانت مصر، در پاسخ به استفتای مردی که پرسیده بود، نظر اسلام در مورد مرد مسلمانی که بر اثر ایدز بمیرد چیست؟ پاسخ داد: هرکسی که به علت بیماری ایدز بمیرد، از نظر اسلام شهید به حساب می آید!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها