وقتی که مولوی عبدالحمید سخنگوی اصلاحات می شود:
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

وقتی که مولوی عبدالحمید سخنگوی اصلاحات می شود:
تکرار مواضع هاشمی و خوئینی ها از تریبون مولوی عبدالحمید  

 

مولوی عبد الحمید در تازه ترین سخنرانی خود به بهانه انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر در حمایت از اصلاح طلبان مردود و عاملان فتنه 88 به سخنرانی پرداخت و با بزرگ نمایی و سیاه نمایی مطلق سعی در زیر سوال بردن دولت و حاکمیت نمود. وی با تکرار مواضع گذشته حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی مبنی بر طرح آشتی ملی که چندی پیش مطرح گردید تمام تلاش خود را برای بحرانی نشان دادن کشور و قهر مردم با نظام به خرج داد.
به گزارش شیعه حق ، با نگاهی بر مواضع سیاسی مولوی عبدالحمید در سال های گذشته، علی رغم تلاش اطرافیانش برای آنکه وی را یک روحانی بی طرف سیاسی نشان دهند؛ در عرصه ها و زمان های مختلف شاهد موضع گیری ها و حمایت های این چهره همیشه حاشیه ساز از اصلاح طلبان و اپوزیسیون نظام بوده ایم.
 

عبدالحمید اسماعیل زهی در دوره های پیشین انتخابات ریاست جمهوری نیز با حمایت از سید محمد خاتمی، مصطفی معین و میر حسین موسوی، ارادت خود را به این جناح سیاسی نشاه داده بود.

مولوی عبد الحمید در تازه ترین سخنرانی خود به بهانه انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر در حمایت از اصلاح طلبان مردود و عاملان فتنه 88 به سخنرانی پرداخت و با بزرگ نمایی و سیاه نمایی مطلق سعی در زیر سوال بردن دولت و حاکمیت نمود.
 
 

وی با بیان اینکه ما دچار بحران اقتصادی شده ایم گفت: مشکلات داخلی، مشکلات اقتصادی سنگین، نداشتن درآمد، بیکاری، فساد مالی، رشوه خواری و فساد اخلاقی به بالاترین حد رسیده است و تحریم های فراوان غرب ما را دچار مشکل نموده است.

عبدالحمید اسماعیل زهی در ادامه سخنانش بیان داشت که: پس از انتخابات 88 یک شکاف در مملکت به وجود آمده و مشکلات همچنان بیشتر می شود.

وی با تکرار مواضع گذشته حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی مبنی بر طرح آشتی ملی که چندی پیش مطرح گردید تمام تلاش خود را برای بحرانی نشان دادن کشور و قهر مردم با نظام به خرج داد و تنها راه علاج آن را پیاده سازی طرح هاشمی رفسنجانی در کشور دانست.

همچنین مولوی عبدالحمید با تکرار سخنان موسوی خوئینی ها دیگر اصلاح طلبان افراطی به بیان مشکل در تایید صلاحیت ها پرداخت و با تهدید نمودن شورای نگهبان بیان داشت که: اگر مشکل تایید صلاحیت ها حل نشود انگیزه مشارکت پایین آمده و کشور دچار مشکل می شود.
چند جمله از خودم: واقعاً کار زبیر زمان به کجا رسیده که همفکراش امثال این سنی ملعونه ؟
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها