توزیع پوستر بیت المقدس بدون "قبه الصخره" در اسراییل
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان


در واکنش به این اقدام مسئولان ارشد ارتش صهیونیستی، کمیته بیت المقدس که مقر اصلی آن در کشور اردن قرار دارد، با صدور بیانیه ای رسمی ضمن انتقاد شدید از توزیع چنین پوستری، اعلام کرد: این کار باعث بی حرمتی و حرمت شکنی به مسجد الأقصی شده است.

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از سرزمین های اشغالی حاکی از آن است که مسئولان ارشد ارتش صهیونیستی روز گذشته پوستری از نمای شهر بیت المقدس اشغالی را در میان افسران این ارتش توزیع کردند که در آن "قبه الصخره" حذف شده بود.

در این پوستر که به نظر می رسد از نظر مقامات صهیونیستی، شکل ظاهری شهر بیت المقدس اشغالی چنین خواهد بود، به جای "قبه الصخره" آنچه که "جبل المعبد" (کوه عبادتگاه) نام دارد، قرار دارد. "جبل المعبد" نام "مسجد الاقصی" به زبان تلمودی (زبان قدیم یهودیان) است.

گفتنی است در واکنش به این اقدام مسئولان ارشد ارتش صهیونیستی، کمیته بیت المقدس که مقر اصلی آن در کشور اردن قرار دارد، با صدور بیانیه ای رسمی ضمن انتقاد شدید از توزیع چنین پوستری، اعلام کرد: این کار باعث بی حرمتی و حرمت شکنی به مسجد الأقصی شده است.

این بیانیه در ادامه افزود: این پوستر اهداف و توطئه آتی صهیونیست ها را نشان می دهد، و آن تخریب مسجد الأقصی و "قبه الصخره" و بنا نهادن "هیکل" است.

در پایان این بیانیه آمده: این توطئه جدید صهیونیست ها نیست، بلکه آنچه که تعجب ما را برانگیخته، توزیع چنین پوستری به صورت برنامه ریزی شده و هدفمند میان افسران ارتش "اسراییل" است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها