توطئه جدید برای اختلاف افکنی میان مراجع شیعه
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

 

برخی رسانه ها مدعی شدند که من به عراق بازگشتم تا نقش سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان را در عراق ایفا کنم اما من هیچگاه نصرالله عراق نخواهم بود.

 

 

به گزارش شیعه آنلاین، روزنامه الحیات چاپ لندن که از سوی رژیم عربستان سعودی حمایت و پشتیبانی می شود، در شماره روز گذشته خود طی مقاله تحت عنوان "هشدار خزعلی نسبت به نبرد شیعی – شیعی"، ادعاهای جدیدی علیه مرجعیت شیعه مطرح کرده و تلاش کرده به فتنه انگیزی میان شیعیان بپردازد.

در این مطلب روزنامه الحیات، ابتدا به انفجار چند روز اخیر عراق اشاره شده و نوشته: با بحرانی تر شدن اوضاع سیاسی عراق، بر تعداد انفجارها و عملیات های تروریستی در این کشور نیز افزوده می شود. در حالی که در چند انفجار مختلف در مناطق شیعی جنوب بغداد و شهرهای جنوب عراق بیش از 180 تن کشته و زخمی شدند، «نوری مالکی» نخست وزیر عراق با «أسامه النجیفی» رئیس پارلمان این کشور دیدار کرد تا راه حلی برای برو رفت از بحران فعلی این کشور بیابد.

این مطلب در ادامه می نویسد: در همین حال «قیس الخزعلی» رهبر "گردان های اهل الحق" که شاخه ای جدا شده از جریان صدر عراق است، طی گفتگویی مدعی شد که این "گردان های اهل الحق" سلاح خود را بر زمین گذاشته و تا بازگشت مجدد اشغالگران دست به سلاح نخواهد برد.
الحیات همچنین به نقل از «الخزعلی» نوشت: "گردان های اهل الحق" در اختلاف و نبرد احتمالی شیعی – شیعی که در آینده توسط دست های پنهان خارجی در عراق به وجود خواهد آمد، وارد نمی شود و در مسأله رقابت بر سر جانشینی مرجع عالیقدر جهان تشیع، حضرت آیت الله سید «علی سیستانی» نیز ورود نخواهد کرد.

این روزنامه که در انگلیس منتشر می شود، در ادامه باز هم به نقل از رهبر "گردان های اهل الحق" مدعی شد که در آینده رقابتی میان روحانیونی که از سوی جمهوری اسلامی ایران حمایت می شوند بر سر جانشینی حضرت آیت الله سیستانی در نجف اشرف به وجود خواهد آمد، که در آن رقابت "گردان های اهل الحق" هیچ دخالتی نخواهد کرد زیرا همه مراجع نزد این گردان محترم هستند و از هیچ مرجعی علیه مرجع دیگر حمایت نمی کند، حتی آیت الله سید «محمود هاشمی شاهرودی».

به نوشته روزنامه الحیات، «قیس الخزعلی» همچنین مدعی شد که در آینده نبرد و اختلاف شیعی – شیعی رخ خواهد داد که مقدمه ای برای ظهور [امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف] خواهد بود. این اختلاف توسط دست های پنهان خارجی طراحی خواهد شد. این طرح توسط ایالات متحده آمریکا و یکی از کشورهای منطقه تهیه شده است.

رهبر "گردان های اهل الحق" در مورد شایعاتی که درباره علت بازگتش از ایران به عراق در رسانه ها منتشر شده، گفت: برخی رسانه ها مدعی شدند که من به عراق بازگشتم تا نقش سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان را در عراق ایفا کنم اما من هیچگاه نصرالله عراق نخواهم بود.

در پایان گفتنی است، از سابقه، سیاست و خط مشی روزنامه الحیات علیه جمهوری اسلامی ایران و مذهب تشیع، می توان به راحتی توطئه و طرح جدید ریخته شده برای اختلاف افکنی میان مراجع تقلید جهان تشیع را مشاهده و لمس کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها