برد پر گل اينتر در روز درخشش ميليتو
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

برد پر گل اينتر در روز درخشش ميليتو
 

 

 

 

اينتر در سن‌سيرو پنج بر صفر پارما را شکست داد. براي اينتر ديه‌گو ميليتو (دو بار)، و تياگو موتا، جيامپائولو پاتزيني و مارکو فارائوني گل‌زني کردند.

 

مردان کلودیو رانیری بازی را در دست داشتند و در دقیقه 12 به گل رسیدند. سانتر عالی ریکاردو آلوارس به میلیتو رسید و او توپ را وارد دروازه آنتونیو میرانته کرد.

در دقیقه 18 بود که گل دوم را موتا زد. شوت قدرتمند میلیتو بلوکه شد و توپ مقابل پای هافبک سابق بارسلونا قرار گرفت و او با شوتی دیگر دروازه میرانته را گشود.

پارما می‌توانست یکی از گل‌ها را جبران کند اما فرار جاناتان بیابیانی، بازیکن سابق اینتر و سانتر او با ضربه سر آرام سباستین جووینکو همراه شد که راهی به دروازه اینتر نیافت.

اینتر در دقیقه 41 گل سوم را هم زد. سانتر فوق‌العاده مایکون در سمت راست به میلیتو در مرکز محوطه جریمه رسید و او با ضربه سری محکم توپ را به گوشه بالای دروازه زد.

پاتزینی در دقیقه 56 گل چهارم را زد. پاس عالی میلیتو به پاتزینی رسید و او به آسانی توپ را از بالای سر میرانته رد کرد تا سرنوشت بازی عملا مشخص شود.

حدود 10 دقیقه به پایان مانده بود که فارائونی جوان با شوتی دیدنی از گوشه محوطه جریمه اولین گل خود را برای اینتر به ثمر رساند.

این پنجمین پیروزی پیاپی اینتر بود و آنها را در رده پنجم حفظ کرد. اینتر منتظر دربی میلان است و پارما امیدوار است در بازی با سیه‌نا در هفته بعد این باخت را جبران کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها