اختصاصی/سخنگوی رزمایش شهدای وحدت در دومین روز رزمایش خبر داد:
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

اختصاصی/سخنگوی رزمایش شهدای وحدت در دومین روز رزمایش خبر داد:

 

 

 


نمایش تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رزم ناهمطراز
سپاه نیوز: سردار سرخیلی گفت: در دومین روز رزمایش "شهدای وحدت" نیروی زمینی سپاه، تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رزم ناهمطراز علیه دشمن فرضی به کار گرفته شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی سپاه نیوز به منطقه رزمایش؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید سرخیلی سخنگوی رزمایش "شهدای وحدت" نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین روز از اجرای این رزمایش با اشاره به برخی اهداف برگزاری آن اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش بخشی از یگانهای حرفه‌ای و تخصصی نیروی زمینی سپاه تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رزم ناهمطراز را با هماهنگی و آمادگی کامل و با موفقیت به نمایش گذاردند.
سردار سرخیلی با اشاره به انهدام اهداف دشمن فرضی توسط یگانهای عملیاتی در این رزمایش تصریح کرد: یگانهای زرهی و مکانیزه نیروی زمینی سپاه با اجرای تاکتیک‌های جدید جنگ ناهمطراز و با تکیه بر تحرک قدرت آتش، زره پولادین و ارتباطات مطمئن و نفوذناپذیر، عمق عملیات را گسترش داده و اهداف دشمن فرضی را منهدم کردند.
وی با بیان اینکه در این رزمایش اصول پدافند غیرعامل در شرایط متنوع تمرین می‌شود اظهار داشت: انضباط منطقه عملیاتی در این رزمایش مشهود بوده و پوشش، اختفاء و استتار برگرفته از تجهیزات استتار نوین مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
سخنگوی رزمایش"شهدای وحدت" نیروی زمینی سپاه در پایان اعلام کرد: در این رزمایش بخشی از تجهیزات جدید و تاکتیک‌های مدرن جنگ ناهمطراز به منظور ارزیابی کارشناسان نظامی به نمایش در می‌آید.
گفتنی است، مرحله مقدماتی رزمایش " شهدای وحدت" امروز پایان می‌پذیرد و مرحله اصلی رزمایش صبح فردا آغاز خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها