ولایت‎فقیه، کشور را در برابر دشمنان نفوذناپذیر کرده است
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

مسئول نمایندگي ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه:

 



ولایت‎فقیه، کشور را در برابر دشمنان نفوذناپذیر کرده است
سپاه نیوز: مسئول نمایندگي ولی‌فقیه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اجتماع بزرگ مردم شهركرد گفت: ولایت‎فقیه کشور را در برابر دشمنان نفوذناپذیر کرده است.
به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام علی شیرازی گفت: آراستن کشوری شیعی با زره پولادین ولایت فقیه و حرکت در راستای اجرایی کردن اصول شیعه قطعاً کشور را در برابر نفوذ و تهاجم ایادی استکبار و دشمنان اسلام همچون دژ مستحکمی غیر قابل نفوذ خواهد کرد.
مسئول نمایندگي ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دراجتماع بزرگ مردم ولايتمدار شهركرد به مناسبت روز بصيرت و میثاق امت با ولایت در مصلی بزرگ امام خمینی این شهر ضمن گرامیداشت دومین سالگرد حماسه بزرگ نهم دی‎ماه، اظهار داشت: دشمن که در مواجهه و جنگ سخت با جمهوری اسلامی راه به جایی نبرد، به مقابله نرم روی آورد که فتنه 88 در همین راستا طراحی و عملیاتی شد.
وی به روند طراحی توطئه‌ها و جنگ نرم از سوی دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: 25 سال پیش در اورشلیم کنفرانسی ضدایرانی و با هدف مبارزه با تفکرات شیعی برگزار شد که در آن ضمن هجوم به اعتقادات ملت ایران، جدا کردن مردم از ولایت فقیه به عنوان راهكار اصلی مقابله با جمهوری اسلامی مطرح شد.
حجت الاسلام شیرازی تصریح کرد: در این کنفرانس فوکویاما از تئوری‌پردازان پایان تاریخ، شیعه را به یک پرنده تشبیه کرد که همواره در اوج پرواز است و تیرهای زهرآگین آمریکا در متزلزل کردن پایه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی کشوری شیعه بی‌تأثیر است.
وی با استناد به گفته‌ها و نظرات این نظریه‌پرداز آمریکایی ادامه داد: پرنده در اوج شیعه، دو بال پرواز به رنگ‌های سبز و سرخ دارد که رنگ سبز آن نشان از مهدویت و انتظار ملت مسلمان دارد.
مسئول نمایندگي ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه ملتی را که در انتظار عدالت و منجی است و امید به آینده دارد را شکست‌ناپذیر و غیرقابل رسوخ دانست و افزود: به گفته این نظریه‌پرداز آمریکایی ، بال سرخ شیعه نشان از شهادت‌طلبی این مکتب دارد که برگرفته از قیام امام حسین(ع) است لذا به سردمداران آمریکا هشدار می‌دهد که ما با ملتی معتقد به ارزش‌های والای مکتب شیعه و عشق به شهادت روبه‌رو هستیم که عملاً شکست چنین کشور و ملتی غیرقابل تصور است.
وی پایه و محور سوم شیعه را زره اي فولادین به نام ولایت فقیه دانست و گفت: آراستن کشوری شیعی با زره پولادین ولایت فقیه و حرکت در سمت و سوی عدالت و اجرایی کردن اصول شیعه قطعاً کشور را در برابر نفوذ و تهاجم ایادی استکبار و دشمنان اسلام همچون دژ مستحکمی غیر قابل نفوذ خواهد کرد.
حجت الاسلام شیرازی از ایران اسلامی به عنوان یک الگوی موفق برای کشورهای مسلمان دیگر از جمله افغانستان، فلسطین، لبنان و عراق نام برد و افزود: دشمنان اسلام به خوبی می‌دانند که برای تضعیف ایران ابتدا باید رکن اصلی جامعه یعنی ولایت فقیه را تضعیف کنند و سپس در مکتب شیعه که معیار و ملاک آن اسلام و شهادت است رفاه‌طلبی، مادی‌گرایی و دنیازدگی را رواج دهند.
وی تصریح کرد: دشمن با قصد و نیت ترویج فرهنگ غربی و مادی‌گرایی تلاش می‌کند تا به اهداف شوم خود در ایران دست یابد که متأسفانه در این میان نیز برخی از افراد به ظاهر انقلابی بستر لازم را برای دستیابی دشمن به اهداف استعمارگرانه اش را مهیا و آماده می‌کنند.
حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه جنگ نرم دشمن با جمهوری اسلامی از همان 25 سال پیش آغاز شد، افزود: طراحی‌ها و توطئه‌های دشمنان از همان ابتدا توسط مقام معظم رهبری گوشزد شد و در سال 68 معظم‌له نخستین هشدارهای جدی را در همین راستا به مردم و به ویژه مسئولان دادند.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سال 72 آرام آرام اهمیت جنگ نرم را برای مردم تبیین کردند اما عده‌ای از خواص آن را جدی نگرفته و حتی منکر هم شدند.
حجت الاسلام شیرازی تصریح کرد: مقام معظم رهبري در سال‌های79، 82 و 83 در این باره سخنرانی‎های جدی داشته و با تاکید بر ضرورت شناخت چهره نفاق‌آلود دشمنان داخلی، اظهار داشتند که عده‌ای که در زمان طاغوت در مراکز تبلیغاتی فعالیت داشته امروز علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی مشغول فعالیت هستند.
وی افزود: اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی به روزنامه‎هایی بود که تبدیل به پایگاه‌های دشمن شده بود اما خیلی‌ها باور نکرده و یا نخواستند باور کنند.
مسئول نمايندگي ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حوادث صدر اسلام و نمونه خواص بی‎بصیرت اشاره کرد و گفت: زبیر که بنا بر شواهد تاریخی پنجمین فردی است که به پیامبر(ص) ایمان آورده از این دست افراد است که آرام آرام از زمان خلیفه سوم منحرف و تسلیم هواهای نفسانی شد.
به گفته وی آنچه زبیر را منحرف کرد، دنیاگرایی، تبعیت از فرزندان، ثروت‌اندوزی و پیروی از هواها و هوس دنیایی بود.
حجت الاسلام شیرازی ادامه داد: وجه تمایز شرایط امروز با صدر اسلام هوشیاری و وقت‎شناسی ملت ایران است که اگر این هوشیاری در صدر اسلام نیز وجود داشت، حوادثی همچون کربلا به وقوع نمی‎پیوست.
وی با اشاره به فتنه‎های 88، 78 و فتنه بنی‎صدر، ادامه داد: سنگین و پیچیده‌تر بودن فتنه‌های جدید نسبت به قدیمی‌ترها از پیچیده‌تر شدن توطئه‌های دشمن حکایت دارد که باید هوشیاری ما نیز نسبت به گذشته بیشتر باشد.
وی تصریح کرد: باید هوشیار بود و فتنه را شناخت و از مکر دشمنان آگاهی یافت که وظیفه امروز ملت نیز همین دشمن‎شناسی و زمان‎شناسی است.
به گفته حجت الاسلام والمسلمین شیرازی آنچه حماسه نهم دیماه را خلق و ماندگار کرد، هوشیاری ملت بود که در وقت مناسب پشت سر ولی خود ایستادند و حمایت کردند.
وي تاکید کرد: فتنه 88 تمام شد اما فتنه همیشه وجود دارد که باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.
انتهای خبر/05
   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها