صعود شياطين سرخ با طعم انتقام
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 18 دی 1390برچسب:لیگ برتر, :: 23:13 :: نويسنده : مهردادفلاحی

جام حذفي انگليس

صعود شياطين سرخ با طعم انتقام

تيم فوتبال منچستريونايتد با غلبه بر حريف همشهري، ضمن صعود به دور چهارم جام حذفي انگليس، انتقام شکست در ليگ برتر را گرفت.

 

 در ادامه‌ي دور سوم رقابتهاي جام حذفي انگليس، تيمهاي همشهري منچستريونايتد و منچسترسيتي به مصاف هم رفتند که بر خلاف ديدار دو تيم در ليگ، اين بار برتري از آن شاگردان فرگوسن بود و منچستريونايتد با نتيجه‌ي 3 بر 2 به برتري رسيد. در اين ديدار روني (دوبار) و ولبک براي منچستريونايتد گلزني کردند و کولاروف و آگرو براي سيتي گلزني کردند. گل‌هايي که براي حذف منچسترسيتي کافي نبود.


 دو تيم در حالي در اين ديدار به مصاف هم رفتند که فيروزه‌اي پوشان شهر منچستر در ديدار رفت در ليگ با شش گل به برتري رسيده بودند. وين روني در دقيقه‌ي 10 گل نخست بازي را به ثمر رساند. دو دقيقه‌ي بعد کمپاني با دريافت کارت قرمز مستقيم از داور بازي از زمين اخراج شد تا کار براي سيتي دشوارتر شود.

 در ادامه تيم منچسترسيتي با وجود داشتن امتياز ميزباني به دليل داشتن يک يار کمتر بيشتر به دفاع پرداخت، اما اين تاکتيک هم سودي نبخشيد و ولبک گل دوم را به ثمر رساند. در دقيقه‌ي 39 داور به نشانه‌ي پنالتي در سوت خود دميد، اما روني نتوانست ضربه را مستقيم به گل تبديل کند و توپ برگشتي را وارد دروازه کرد. نتيجه‌ي 3 بر صفر در پايان نيمه‌ي نخست نويدبخش نيمه‌ي دوم پرگل بود تا شايد سرخپوشان منچستر بتوانند پاسخ شش گلي که دريافت کرده بودند را بدهند.

 با شروع نيمه‌ي دوم بر خلاف انتظار منچسترسيتي بود که به گل رسيد. در دقيقه‌ي 51 کولاروف توانست يکي از گلهاي خورده را جبران کند.


 از نکات جالب اين ديدار بازگشت پل اسکولز به ترکيب منچستريونايتد بود تا پس از اعلام بازنشستگي خيلي زود از تصميمش پشيمان شده و به ميدان برود. اين بازيکن در دقيقه‌ي 59 وارد ميدان شد. در حالي که به نظر مي‌رسيد تيم در هم پاشيده‌ي منچسترسيتي تنها براي دريافت گل‌هاي کمتر وارد ميدان شود، سرخيو آگرو در دقيقه‌ي 65 گل دوم را هم به ثمر رساند تا هواداران حاضر در ورزشگاه الاتحاد به بازگشت تيم‌شان اميدوار باشند. اتفاقي که البته رخ نداد و فيروزه‌اي پوشان که فصل گذشته با برتري مقابل منچستريونايتد به فينال راه يافته و قهرمان شده‌بودند، خيلي زود از دور رقابت‌ها کنار بروند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها