مظلومي: فوتبال ما پاک پاک است
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 18 دی 1390برچسب:استقلال, :: 23:20 :: نويسنده : مهردادفلاحی

مظلومي: فوتبال ما پاک پاک است

 

پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران در اظهار نظري طعنه آميز گفت: فوتبال ما پاک پاک است.

 

 مظلومی عصر روز یکشنبه پس از پایان تمرین تیم استقلال تهران در باره شرایط این تیم با بیان اینکه باید به زیربنای فوتبال کشورمان توجه بیشتری شود، گفت: نتیجه گرایی در فوتبال ایران سبب شده است، دست مدیران بسته شود.

مظلومی ادامه داد: در تیم های کشورمان تا زمانی که نتیجه مطلوب کسب شود همه چیز خوب است اما اگر نتیجه مناسب کسب نشود، هیچ کس نمی گوید که چند بازیکن جوان را معرفی کرده‌ اید!

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه بهتر نیست با این شرایط فوتبال را تعطیل کنیم، گفت: تعطیلی‌ هم خوب است اما این باند‌های مافیایی چه کار باید بکنند!؟

مظلومی شرایط کنونی تیم استقلال را مطلوب تر از بازی قبلی این تیم دانست و گفت: بازیکنان مصدوم تیم بازگشته اند و در حال تمرین هستند.

سرمربی تیم استقلال در باره شرایط 'خسرو حیدری' و 'میلاد میداوودی' اظهار داشت: خوشبختانه با رفع مصدومیت این بازیکنان، می ‌توانیم از آنها در دیدارهای بعدی استفاده کنیم.

مظلومی با ابراز رضایت از بازیکنان خارجی‌ تیم استقلال تهران گفت: روز شنبه از 'الونگ الونگ' به خاطر تلاشی که به رغم آماده نبودن از لحاظ بدنی در دیدار مقابل تیم سپاهان اصفهان داشت، قدردانی کردم.

تیم فوتبال استقلال تهران، عصر روز سه شنبه در هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه شهید دکتر عضدی شهر رشت به میهمانی تیم داماش گیلان می رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها