كشف خانم مارپل! از علت خراب شدن ساختمان مجاور منزل كروبي
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

 

كشف خانم مارپل! از علت خراب شدن ساختمان مجاور منزل كروبي

فاطمه كروبي كه هر چند وقت يك‌بار با اظهارنظرهاي جنجالي سوژه رسانه‌هاي ضد انقلاب مي‌شود، در جديدترين كشف خود از ريزش ساختمان مجاور محل سكونت همسرش خبر داد و با بيان اينكه اين هر لحظه امكان ريزش محل اقامت كروبي وجود دارد، ادعاي جالب وجود يك سناريو در اين زمينه را مطرح كرد.

به گزارش رجانيوز، سايت سحام نيوز كه مجتبي واحدي يكي از سرپل‌هاي سرويس‌هاي غربي با جريان فتنه آن را از انگليس اداره مي‌كند، با انتشار اظهاراتي از فاطمه كروبي در جمع گروهی كه وي آن‌ها را "مبارزان و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب" خواند، نوشت كه "فاطمه كروبي با انتقاد از "بی توجهی عمدی ماموران امنیتی" به دغدغه های خانواده کروبی تاکید کرد: برخی از دوستان نگران وجود سناریویی در اين زمینه هستند که امیدوارم درست نباشد!"

كشف جديد فاطمه كروبي كه بيشتر به داستان‌هاي آگاتا كريستي نويسنده مشهور داستان‌هاي جنايي و شخصيت "خانم مارپل" شباهت دارد، در حالي است كه روزانه در شهر تهران، ده‌ها ساختمان قديمي براي نوسازي تخريب مي‌شود و يا به‌طور طبيعي در اثر قدمت ريزش مي‌كند.

البته اين اولين بار نيست كه فاطمه كروبي، در نقش كارآگاه داستان‌هاي آگاتا كريستي ظاهر مي‌شود، به‌طوري كه وي يك ماه و نيم قبل نيز ادعا كرد كه شوهرش دچار مشكل تنفسي شده و نمي‌تواند نفس بكشد.

همچنین سابقه خانواده کروبی در اظهارنظرهای با مزه و جالب یکی دیگر از مواردی است که انتشار اینگونه اخبار درباره مهدی کروبی را بی رونق کرده است. به عنوان مثال بعد از سخنان مهدی کروبی در جریان فتنه 88 که بارها به سوژه محافل خانوادگی و سیاسی تبدیل شد، همسر و پسر ارشدش نیز جا پای او گذاشتند. چندی پیش و پس از آنکه حسین کروبی مدعی شد که "قرص‌های سرطان‌زای روسی" برای خوراندن به پدرش وارد ایران شده است، فاطمه کروبی مدعی شده بود که ممکن است نیروهای امنیتی برای کنترل کروبی، او را مریض کرده باشند. او با اشاره به برخی اخبار مبنی بر ابتلای شوهرش به "سرطان پروستات" گفته بود که "شاید آن ۱۵ نفر مسلحی که با مرعوب کردن سرایدار و به طور غیرقانونی و در غیاب ما به منزل ورود کرده اند و یا افراد مسلحی که در روز ۲۲ بهمن، گازی مشکوک را مستقیما به صورت ایشان زدند، کاری را صورت داده‎اند که خدای ناکرده در آینده نتیجه آن را باید شاهد باشیم." البته خانم کروبی توضیح نداد که دانشمندان جهان از چه زمانی موفق به کشف "اسپری سرطان‌زا"یی شده‌اند که از طریق صورت، انسان را به سرطان پروستات مبتلا می‌کند!

فاطمه كروبي كه با رأفت نظام اسلامي خارج از حصر زندگي مي‌كند، در طي هفته‌هاي گذشته بر شدت اظهارنظرهاي حاشيه‌ساز خود افزوده است كه با استقبال ويژه رسانه‌هاي ضد انقلاب نيز مواجه مي‌شود. در عين حال، گفته مي‌شود مجتبي واحدي در خط دادن به فاطمه كروبي و سوء استفاده از وي نقش مهمي دارد.

اظهارنظرهاي شبه طنز همسر مهدي كروبي يادآور اظهارنظر زهرا رهنورد همسر موسوي در روزهاي پس از انتخابات است كه در گفت‌وگو با بي‌بي‌سي فارسي مدعي شد كه مردم لرستان داماد خود را رها نمي‌كنند و به فرد ديگري رأي بدهند!

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها