آيت الله نوري همداني: مردم فرصت جولان در انتخابات را به فتنه گران ندهند
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

آيت الله نوري همداني: مردم فرصت جولان در انتخابات را به فتنه گران ندهند


يكي از مراجع تقليد در قم گفت: مردم بايد با بصيرت و بينايي در انتخابات گام بردارند تا فتنه گران فرصت جولان پيدا نكند.
به گزارش خبرگزاري فارس از قم، آيت الله حسين نوري همداني ظهر ديروز در ديدار مديران سازمان عقيدتي سياسي شركت كننده در دوره بصيرت اظهار كرد: 9 و 19 دي در تاريخ انقلاب از جايگاه بلندي برخوردار بوده و نقش آفرين و تأثيرگذار است.
وي خاطرنشان كرد: نهم دي مربوط به فتنه 88 بوده و در برابر فتنه گران افراد آگاه، با بصيرت و با ايمان براي پاسخگويي و از بين بردن فتنه قيام كردند و 9 دي را آفريدند.
اين مرجع تقليد با اشاره به يوم الله 19 دي گفت: 19 دي در سال 56 به وقوع پيوست و اين درس را داشت كه در هر زماني فتنه به وجود آيد بايد بيدار باشيم زيرا استكبار، صهيونيسم و دشمنان اسلام به دنبال اين هستند كه فتنه آفريني كنند.
وي با اشاره به تعريف فتنه براساس فرمايش امير مؤمنان در خطبه 50 نهج البلاغه بيان داشت: كساني كه فتنه ايجاد مي كنند مقداري حق و باطل را با يكديگر مخلوط كرده و فتنه را به وجود مي آورند.
آيت الله نوري همداني خاطرنشان كرد: افراد با بصيرت در برابر فتنه گول نمي خورند و راه خود را تشخيص مي دهند ولي افراد بي بصيرت فريب مي خورند.
وي با بيان اينكه تنها رهبري مي تواند چشم فتنه را كور و براي مردم حق و باطل را روشن كند، عنوان داشت: مردم عادي گرفتار فتنه ها مي شوند و امام علي(ع) در جريان جنگ جمل فرمود اين من بودم كه چشم فتنه را كور كردم.
استاد حوزه علميه قم خاطرنشان كرد: فتنه اي كه در سال 88 به وجود آمد، هنوز برخي دنبال آن را مي گيرند و به افرادي مانند شما نياز است تا در برابر فتنه بتوانيم بايستيم.
وي با اشاره به جريان انتخابات گفت: مردم بايد با بصيرت و بينايي در انتخابات گام بردارند تا فتنه فرصت جولان پيدا نكند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها