یزدانی‌خرم:خطیب مسوولیتی در کشتی ایران ندارد
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

یزدانی‌خرم:خطیب مسوولیتی در کشتی ایران ندارد/ حرف بزنم تعلیق می‌شویم

گروه ورزش - هشدار محمدرضا یزدانی خرم در خصوص خطر تعلیق فعالیت‌های بین المللی فدراسیون کشتی از سوی فیلا به دلیل دخالت مسوولان دولتی در اداره این فدراسیون، با واکنش تند سرپرست موقت و دست اندرکاران فدراسیون کشتی رو به رو شد، به گونه‌ای که خطیب و خالدی سرپرست موقت و مسوول کمیته امور بین الملل فدراسیون کشتی موضوع ارسال نامه فدراسیون جهانی به ایران را تکذیب کردند و مدعی شدند هیچ خطری وجود ندارد.

به گزارش رجانیوز، با وجود این که رئیس برکنار شده فدراسیون کشتی از وجود نامه فدراسیون جهانی در رابطه با برکناری وی خبر داده بود، اما مسوولان فدراسیون کشتی شدیدا این موضوع را تکذیب کردند تا محمدرضا یزدانی خرم برای اثبات سخنانش اظهارات جیدی را بیان کند تا مسوولان فدراسیون کشتی متوجه اتفاقات پشت پرده قرار گیرد و به این شکل حقیقت موجود را انکار نکنند.

محمدرضا یزدانی خرم در گفت و گو با خبرنگار رجانیوز، درباره ادعای مدیریت فعلی فدراسیون کشتی مبی بر این که هیچ خطری کشتی ایران را تهدید نمی کند، گفت:«وقتی کسی از موضوعی خبردار نیست بهتر است اصلا به آن ماجرا ورود پیدا نکند چون بعدا اسناد و مدارک مستند منتشر خواهد شد آن وقت روسیاهی می ماند برای کسانی که خیلی زود همه را تکذیب کردند، جهت اطلاع دوستانی که خبر ارسال نامه فیلا به این را تکذیب می کنند و مدعی می شوند هیچ خطری کشتی ایران را تهدید نمی کند عرض می کنم که آقای مارتینتی به عنوان مقام ارشد با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش ایران به عنوان بالاترین مقام ورزشی کشور مراتب نگرانی خود را از تغییر و تحولاتی مدیرتی در فدراسیون کشتی ایران اعلام کرده طبیعی است وقتی این نامه برای وزیر ورزش ارسال می شود سرپرست موقت فدراسیون و پرسنل زیر مجموعه او خبردار نمی شود،اما این دلیل نمی شود که خطیب و همکارانش به دلیل بی خبری اصل موضوع را منکر شود.»

وی در ادامه توضیح داد:«من به دنبال تعلیق کشتی ایران نبودم و قطعا نیز چنین کاری نخواهم کرد،اما سوال اینجاست که چرا برخی افراد اینگونه فضاسازی می کنند طوری که هر کسی ما را نشناسد فکر می کنم مخبر خارجی ها هستیم،شما توضیح وزیر ورزش را در این باره ببینید، توضیح من را هم ببنید هیچ تفاوتی بین توضیح من و عباسی نیست اما دوستان ما در فدراسیون کشتی هول شدند تا مبادا فرصت مدیریت را از دست ندهند،بر اساس قانون خطیب و همکارانش هیچ مسوولیتی ندارند که در این باره اظهارنظر کند چون در قانون همه مسوولیت‌ها برعهده وزیر ورزش قرار گرفته پس بهتراست دوستان از دخالت غیرمسوولانه حذر کنند تا ورزش کشور به ویژه کشتی ایران در آستانه بازی‌های المپیک به مشکل برنخورد.»

رئیس پیشین فدراسیون کشتی با اشاره به این که رونوشتی از این نامه برای وی نیز ارسال شده است گفت:« دوستان به گونه‌ای حرف می زنند که انگار من آدم فروش هستم،جهت اطلاع کسانی که این روزها خیلی شلوغ بازی می کنند و دائم به من و همکارانم ایراد می گیرند،عرض می کنم که اگر سوالاتی که از من شد را به درستی پاسخ می دادم و اطلاعات دقیق در اختیار فدراسیون جهانی قرار می دادم قطعا تعلیق می شدیم،اما روحیه من و همکارانم اینگونه نیست که به خاطر میز و صندلی هر کاری انجام دهیم،من برای کشتی ایران زحمت کشیدم حالا چه دلیلی دارد با این رفتار حاصل زحمات خود را به باد دهم.»

وی دلیل اصلی پیدایش چنین مشکلاتی را نبود تجربه کافی نزد مدیریت ورزش کشور دانست و در این خصوص  توضیح داد:« اگر وزیر ورزش از قوانین بین المللی باخبر بود هرگز چنین مساله‌ای به وجود نمی‌آمد، اگر روند طبیعی سپری می شد هرگز امروز فیلا روی مساله کشتی ایران اینگونه حساس نمی شد،دوستان می گویند من غیر قانونی در فدراسیون مشغول به کار بروم اگر این حرف درست است چگونه آقای وزیر برای من نامه رسمی ارسال می کرد و از من به عنوان رئیس فدراسیون کشتی نام می برد، اگر من متخلف بودم چرا وزیر با یک مدیر متخلف دائم مذاکره می کند، باید بپذیریم که مشکلات امروز نشات کرفته از عدم تجربه کافی نزد مسوولان ورزش ایران است.»

محمدرضا یزدانی خرم در ادامه سخنانش به تخلف مشهود سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش اشاره مرد و در این خصوص گفت:«اصلا عجیب نیست که فدراسیون جهانی نسبت به اتفاقات کشتی ایران حساس شده است،قاعده در تمام دنیا به این شکل است وقتی یک برکناری در این سطح به صورت ناگهانی صورت می گیرد حساسیت به وجود می آید،اتفاقاتی که در ماه های اخیر در کشتی  ایران روی داده حساسیت هایی را برای فیلا به وجود آورده است به همین دلیل نباید زیاد از این موضوع تعجب کرد،مسمئن باشید همانطور که ما از تخلفات صورت گرفته مطلع می شویم آنها هم از این مسائل خبردار می شوند، ما در پروسه برگزاری انتخابات و نام نویسی از قانون عدول کردیم که این مطلب اتفاقی غیر قانونی بوده به همین دلیل باید تلاش کنیم فضای به وجود امده را ترمیم کنیم نه این که با ملتهب سازی بیشتر به حواشی به وجود آمده دامن بزنیم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها