آخرین چـاره؛بـستن رادیـودیـروز...
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

آخرین چـاره؛بـستن رادیـودیـروز..

 

.

 
در پی افزایش فشارهای ایالات متحده به ارایه‌دهندگان سرورهای اینترنتی ، مبنی بر مسدود کردن سایت هایی که در حوزه عملیات روا
 
نی علیه سیاست های آمریکا فعالیت می نمایند، سایت خبری تحلیلی رادیودیروز که به بررسی و تحلیل رادیوفردا، بلندگوی خبرپراکنی سازمان سیا می پردازد، به مدت یک هفته از دسترس خارج و پس از تلاش شبانه روزی مجددا آغاز به کار نمود.
 

این روزها که فعالیت های روشنگرانه و حق جویانه ی جوانان ایرانی به طور خودجوش و با رصد دقیق رفتارهای رسانه ای ابرقدرتها در قالب صدها کانال رادیویی ،تلویزیونی و سایت های اینترنتی متعدد در قبال ماهیت پلید و ضد دموکراسی و مغایر با شعار آزادی شان دست به افشاگری می زنند بیش از پیش مورد هجمه و برخورد های سایبری و مجازی و البته هتک حرمت اخلاقی قرار می گیرند. بارها و بارها مشاهده شده است که در همین رسانه های مدعی آزادی بیان به نیروهای انقلابی و نیز فعالین عرصه جنگ نرم تهمت های ناروا و بی احترامی و یا حتی ناسزا گفته شده است.علت این امر هم اینست که این فعالین عرصه جنگ نرم و حوزه مجازی آرامش رسانه های معاند و بنگاه های دروغ پراکنی را بر هم زده اند و مدام با مچ گیری از آنها نزد مردم رسوایشان می نمایند!

در این بین سایت رادیودیروز (که یک سایت مستقل در نقد و بررسی رادیوفردا است) و به هیچ نهاد یا مرکز دولتی یا حکومتی وابسته نیست و توسط چند فعال مستقل عرصه جنگ نرم و بدون تاثیرپذیری از هیچ ارگان یا شخص حقیقی و حقوقی همچون خاری در چشم رادیوفردا بود و با رصد دقیق اخبار و تحلیل های کینه توزانه و البته توام با دروغ و تحریف و سیاه نمایی این رسانه، خواب آرام را از آنان ربوده بود،مشمول مجازات ایالات متحده امریکا واقع شد و از سوی نهادهای وابسته به کاخ سفید و البته یقینا با نفوذ و دخالت سیا و اف بی آی ، از ابتدای سال 2012 میلادی به مدت یک هفته (11تا 17دی ماه) مسدود شده بود.

البته این امر نشان از عمق هراس مسئولان رادیوفردا و البته صاحبان اصلی آن در سازمان های مذکور از سایت "رادیودیروز" بود.حال جالب آنجاست که جمع فعال در این رسانه عمدتا جوانان و دانشجویان ولایت مداری هستند که پس از دریافت اشاره رهبری پیرامون لزوم مقابله با جنگ نرم دشمن پا به این میدان گذاشته اند و در واقع یک فعالیت ساده و معمولی چند جوان ایرانی اینچنین خشم و واهمه در میان مسئولان رادیوفردا و کاخ سفید ایجاد نموده است که راهی جز مسدود کردن یا محدود کردن سایت رادیودیروز نیافته اند.

البته این اتفاق علی رغم اینکه چند روزی در روند دسترسی مخاطبین رادیودیروز اختلال ایجاد کرده است،ولی در مجموع برکاتی هم داشت،چرا که اولا ثابت کرد که این قبیل اقدامات به ظاهر ساده چند جوان انقلابی در ایران هم بر هم زننده ی آرامش رسانه هایی همچون رادیوفردا است.دوما اینکه نشان از عمق تاثیرگذاری و نفوذ روزافزون چنین سایتهایی مانند رادیودیروز دارد.از سوی دیگر برای چندمین بار ماهیت اصلی شعارهای توخالی و پوشالی این قبیل رسانه ها مبنی بر آزادی بیان و یا تحمل مخالف و ... را آشکار نمود.

لذا باید این سوال را مطرح کرد که علت این برخورد صاحبان رادیوفردا با سایت رادیودیروز چه بود؟ در پاسخ باید به این نکته اشاره نمود که مگر رادیودیروز مشغول چه کاری بود و یا اصطلاحا چه مزاحمتی برای رادیوفردا داشت؟ بهتر بگوییم که در واقع چه خطری برای رادیوفردا داشته است؟ رادیودیروز یک سایت با رویکرد نقد و بررسی شبکه رادیویی رادیوفردا می باشد که در قبال اخبار و گزارشات تحلیلی این رسانه تحلیل و البته نقد مینویسد.البته در بسیاری از موارد هم در قبال دروغ گویی ها و جوسازی های مسموم این رسانه افشاگری های مستند انجام داده است.بارها تا کنون رادیودیروز اسناد دروغگویی رادیوفردا را منتشر کرده است و البته از سوی دیگر عمق ماهیت ضد دینی و ضد اسلامی این رسانه را برای مردم هویدا ساخته است.بنابراین بدیهی است که خطری که از سوی رادیودیروز متوجه رادیوفردا است چیزی نیست جز افشای دروغگویی و البته افشای غلط از آب در آمدن اکثر تحلیل ها و پیش بینی های این رسانه که به خورد مخاطبین خود می دهد.یعنی در یک کلام افشای بی اعتباری و بی هویتی این رسانه.

لذا بسته شدن سایت رادیودیروز و مانع تراشی برای فعالیت های آن سندی دیگر شد برای قضاوت وجدان های بیدار که اگر امریکا و رسانه هایش به سلامت خود اعتقاد دارند پس چرا از چنین سایتهایی که در نقد آنهاست می ترسند و رویکرد سانسور را در پیش می گیرند! از سوی دیگر اگر به سانسور و بسته شدن این قبیل سایت های مخالف خود اعتقاد دارند پس چرا دائما از سانسور در ایران ویا فیلترینگ در ایران که در بسیاری از موارد هم متوجه سایت های ضداخلاقی است تا چه رسد به سیاسی و ضد انقلاب،انتقاد می نمایند و آن را نشانه ی نبود آزادی می دانند؟!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها