انتخاب بازيکن جوان فوتسال جهان از تيم بارسا
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

پس از افتخارات بي‌شمار در فوتبال

انتخاب بازيکن جوان فوتسال جهان از تيم بارسا

بازيکن تيم فوتسال بارسلونا به عنوان بهترين بازيکن جوان جهان در سال 2011 انتخاب شد.

 

    در دوازدهمین دوره انتخاب برترین‌های فوتسال جهان که توسط سایت فوتسال‌پلنت صورت می‌گیرد در جمع برترین بازیکنان جوان جهان 2 نماینده از برزیل، یک نماینده از کرواسی، روسیه و اسپانیا حضور داشتند که سرجیو لوزانو مارتینز، بازیکن اسپانیایی تیم فوتسال بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن جوان جهان در سال 2011 انتخاب شد. 

این انتخاب در حالی صورت گرفت که پیش از این لیونل مسی بازیکن آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن سال 2011 جهان انتخاب شده بود. همچنین گواردیولا، سرمربی بارسا به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد. در بین تیم منتخب سال جهان نیز اینیستا، ژاوی، بوسکتس، مسی، پیکه و آلوس از بارسا حضور داشتند.

گفتنی است، انتخاب بازیکن جوان فوتسال جهان از تیم بارسا نشان می دهد این باشگاه نه تنها در فوتبال سرمایه‌ها و استعدادهای زیادی دارد بلکه در فوتسال نیز بازیکنان درخشانی دارد.

پیش از این انتخاب نیز استفانو مامارلا، دروازه‌بان ایتالیایی به عنوان بهترین گلر سال 2011 انتخاب شده بود. مصطفی نظری در سال 2010 به این عنوان دست یافته بود و امسال در این بخش گلری از ایران حضور نداشت.

در بخش انتخاب بهترین بازیکن زن سال نیز ونسا، بازیکن برزیلی دومین سال متوالی به عنوان برترین بازیکن انتخاب شد.

بهترین بازیکن سال 2011 جهان از بین محمد کشاورز از ایران، فالکائو بازیکن برزیلی سانتوس، ویلده بازیکن برزیلی بارسا، کوگوره بازیکن ژاپنی ناگویا و مارتینهو بازیکن ایتالیایی لاتزیو 15 ژانویه (25 دی‌) انتخاب خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها