حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:تروریست, :: 17:14 :: نويسنده : مهردادفلاحی

سند پيشنهاد سه نماينده كنگره به اوباما براي عمليات تروريستي در ايران/ امریکا ملوان نجات می‌دهد و دانشمندان ايران را ترور می‌کند!
 
 
 
 

مقام‌هاي کاخ سفید در حالي اصرار دارند كه عنوان كنند مشكل آن‌ها با دولت ايران است نه مردم، كه رسوايي‌هاي پي در پي براي دولت امريكا در اين زمينه به ضميمه جنايات تاريخي اين دولت به حدي رسيده است كه در بوق و كرنا كردن پرحجم ژست‌هاي تبليغاتي مانند نجات چند ماهي‌گير ايراني از دست دزدان دريايي، در مقابل طراحي‌هاي تو در توي آن‌ها براي آسيب زدن به مقام‌ها، دانشمندان و منافع اقتصادي كشورمان كاملاً رنگ مي‌بازد.

به گزارش وبلاگ مهدی موعود، در ماه‌هاي گذشته به‌دنبال تحولات بيداري اسلامي و موج نفرت از امريكا كه غربي‌ها ايران را در افزايش اين موج مقصر اصلي مي‌دانند، طراحي‌هاي متنوعي براي زمين‌گير كردن جمهوري اسلامي آغاز كرده‌اند و تحت عنوان پروژه "تجميع فشارها" به موازات هم در حوزه‌هاي حقوق بشر، هسته‌اي و تروريسم در حال اتهام‌زني و فضاسازي عليه كشورمان هستند.

بي‌تابي غربي‌ها براي مهار كردن ايران شرايطي را ايجاد كرده است كه مقام‌هاي غربي به صراحت پيشنهاد عمليات‌هاي پنهان تروريستي در ايران را مطرح مي‌كنند، به‌طوري كه اگر سال گذشته يك ماه قبل از ترور شهيد دكتر مجيد شهرياري، جان ساورز رئيس سرويس جاسوسي انگليس از لزوم عمليات‌هاي پنهان و امنيتي در ايران خبر داد، در سال 2011، در طي چندين نوبت، نمايندگان كنگره امريكا پيشنهاد ترور را به‌طور علني مطرح كرده‌اند.

در مهر ماه سال جاري، "جک کین" فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش آمریکا و "رویل مارک گریچ" از کارشناسان موسسه "دفاع از دموکراسی" در جمع تعدادی از اعضای کنگره امریکا پيشنهاد ترور سردار قاسم سليماني را مطرح كردند.

موافقت اینترپل با پیگرد قانونی دو مقام امریکایی که خواستار ترور سردار سلیمانی شده بودند

همچنين سند مكتوبي از نامه‌ي سه نماينده عضو كنگره امريكا به اوباما وجود دارد كه نشان مي‌دهد "پیتر تی کینگ"، "مایکل مک کول"، "پاتریک میهان" از اعضاي كميته امنيت ملي كنگره امريكا، پيشنهادهاي "استفاده از عملیات مخفی علیه تجهیزات، تأسیسات و مقام‎هاي ايراني" را مطرح كرده و افزوده‌اند كه بايد از عملیات پنهان سایبری نيز برای تقابل با رژیم ایران استفاده كرد.

براي مشاهده اصل سند اينجا كليك كنيد

نكته قابل توجه ديگر اينكه شهيد احمدي روشن در زمينه تهيه مواد و تجهيزات براي تأسيسات هسته‌اي نطنز با شركت‌هاي مرتبط با اين مجموعه فعاليت داشته است و شناسايي دانشمندان ايران در اين سطح و طراحي براي عمليات ترور آن‌ها، يادآور اظهارات دبير شوراي عالي امنيت ملي ايران در اعتراض به درز اطلاعات ايران از آژانس به سرويس‌هاي جاسوسي و تبديل شدن قطعنامه‌هاي شوراي امنيت به ليست‌هاي ترور است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها