دنيزلي: اين برد بازگشت ما به ليگ برتر بود
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

به تيمم افتخار مي‌کنم

دنيزلي: اين برد بازگشت ما به ليگ برتر بود
 

سرمربي پرسپوليس عنوان کرد که برتري برابر شاهين به معني بازگشت اين تيم به ليگ برتر است.

 

  مصطفی دنیزلی پس از پیروزی ۴ بر یک تیمش مقابل شاهین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا این برد یک جرقه بود و یا بازگشت پرسپولیس به لیگ برتر گفت: تشخیص دوم درست بود و این پیروزی بازگشت پرسپولیس به لیگ برتر است.

وی افزود: هر روز بهتر از روز گذشته می‌شویم. زمان کمی است که کارمان را آغاز کرده‌ایم اما در درجه اول باید نشان دهیم فوتبال خوبی ارائه می‌کنیم چون نه تیم ما و نه من با حضور این تعداد تماشاگر در آزادی عادت نداریم و دوست داریم هرچه ما پیشرفت می‌کنیم تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

یکی از خبرنگاران گفت شما با شکست ۴ بر یک مقابل سپاهان ایران را ترک کردید و حالا با پیروزی ۴ بر یک مقابل شاهین به ورزشگاه آزادی برگشتید در این خصوص چه صحبتی دارید که دنیزلی گفت: خیلی نباید به نتایج تکیه کرد. شاید اگر امروز از پاس‌های نهایی استفاده می‌کردیم گل‌های بیشتری می‌زدیم ولی چیزی که برای من اهمیت دارد و از نتیجه مهم‌تر است، تلاش و درک بازیکنانم نسبت به فوتبال است.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به وضعیت ساختار دفاعی این تیم نسبت به دیدارهای نیم فصل اول گفت: از کار کلیه مجموعه چه در بخش دفاع و چه در بخش هجوم راضی و خشنود هستم. شاید در زمان‌هایی از بازی در حد دفاع تزلزل داشته باشیم اما بهتر است به من کمی اجازه دهید.

دنیزلی تاکید کرد: هنوز نام عده‌ای از بازیکنان که در ترکیبم حضور دارند را حفظ نیستم اما یک تیم راحت بوجود نمی‌آید و ما باید سعی کنیم پیشرفت‌مان بیشتر باشد. باید بهترین بهره‌‌وری را از کادر فنی و بازیکنان بگیریم و جایگاهی که پرسپولیس در آن وجود دارد کیفیت تیم ما را نشان نمی‌دهد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه این تیم چقدر با شرایط بدنی ایده‌آل شما فاصله دارد، گفت: برای این بازی انتظاراتمان برآورده شد. ۵۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردن کار ساده‌ای نیست اما از مدل بازی که امروز ارائه کردیم راضی هستم. شاید در بعضی مواقع در نیمه دوم مالکیت توپ در دست شاهین بود اما ما موقعیت‌های گل بیشتری خلق کردیم. امروز به تیمم افتخار کردم و با چشم دیدم که چه کارهای دیگری می‌توانیم انجام دهیم.

دنیزلی در خصوص اینکه اولادی و رضایی نسبت به گذشته پیشرفت کرده‌اند و شما روی چه مسئله‌ای با آنها کار کرده‌اید، گفت: این‌ها بازیکنانی هستند که کیفیت‌شان مشخص است. من از رضایی و اولادی خیلی راضی‌ام اما از بقیه تیمم نیز رضایت دارم. بدانید این عملکرد نشان می‌دهد که آنها به کیفیتی که خودشان دارند نزدیک می‌شوند و کار چندان فوق‌العاده‌ای نمی‌کنند. باید تلاش کنیم که هر بازیکن را به سمت کیفی خود برسانیم و ما باید هر روز کارمان را از نظر تیم شدن بهتر کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص داوری بازی، پنالتی اتفاق افتاده و اخراج نورمحمدی گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم. ما با درست‌ها و غلط‌‌ها همگی با هم بصورت یکسان در حال سپری کردن لیگ هستیم و در این بین خبرنگاران، طرفداران و داوران نیز حضور دارند. من نتوانستم پنالتی را دقیق ببینم ولی کسی که بهترین زاویه دید را داشت کمک داور بود که نظرش را اعلام کرد. در مورد اخراج هم نورمحمدی کارت زرد دوم گرفت اما کاری که ما می‌توانستیم انجام دهیم این بود که نتیجه را حفظ کنیم.

در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران گفت هاشمیان و بادامکی داوطلب زدن پنالتی شده بودند اما تماشاگران می‌خواستند کریمی پنالتی بزند آیا این مسئله از قبل مشخص بود که دنیزلی در پاسخ گفت: از قبل مشخص بود که چه کسی پنالتی را می‌زند ولی من ندیدم که بادامکی و هاشمیان چنین کاری را انجام دهند. ما پنالتی زن تیم را در زمان اتفاق افتادن پنالتی مشخص نمی‌کنیم بلکه قبل از بازی آن را تعیین می‌کنیم.

آن خبرنگار دوباره پرسید یعنی دفعه بعد باز هم کریمی پنالتی می‌زند که دنیزلی با خنده‌ای معنادار پاسخ داد: ما پنالتی‌زن را قبل از بازی تعیین کرده بودیم اما حالا که شما چنین مسئله‌ای می‌گویید از هاشمیان و بادامکی در خصوص این صحبت شما سؤال می‌پرسم.

وی در پاسخ به سؤال فنی یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه تیم امروز پرسپولیس با بازی با ملوان چقدر تفاوت داشت، گفت: از نظر بدنی تمرینات ما با همین ریتم دنبال می‌شود. در بازی با ملوان اشکالاتی از لحاظ بدنی روی تیم ما وجود داشت اما من برنامه‌ریزی که انجام داده‌ام این است که در اواسط اسفندماه به حد ایده‌آل بدنی برسیم. آن زمان تفکراتمان را راحت‌تر پیاده می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا نفرات جدیدی به تیم اضافه می‌شود یا خیر، گفت: بله، نفرات جدید به تیم ما اضافه می‌شود.

مصطفی دنیزلی درحالی که نشست خبری‌اش به پایان رسید، در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران تلویزیونی مبنی بر اینکه به نظر شما مشکلات پرسپولیس در این مدت چه بود، گفت: نمی‌خواهم مشکلات را مقابل میکروفن بیان کنم و بهتر است این مسئله در درون خانواده و تیم‌مان حل شود. با این وجود تلاش می‌کنیم به شرایط ایده‌آل برسیم و وضعیتمان را هر روز بهبود ببخشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها