تعیین سرنوشت امام موسی صدر در ایستگاه آخر
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان


 

 

فرزند امام موسی صدر و وزیر خارجه لبنان برای دریافت اطلاعات دقیق و تعیین سرنوشت نهایی امام موسی صدر و همراهانش امروز به كشور لیبی سفر خواهند كرد.

به گزارش ایرنا از بیروت، 'عدنان منصور' وزیر خارجه لبنان امروز چهارشنبه در مصاحبه ای رسانه ای در مورد سفر خود به لیبی گفت: سفر ما به منظور دست یافتن به نتیجه نهایی در مورد مسئله امام موسی صدر و همراهانش شیخ 'محمد یعقوب' و 'عباس بدرالدین' صورت خواهد گرفت.
وی افزود : ما، در این سفر با تعدادی از مسئولان لیبی نظیر 'مصطفی عبد الجلیل' رییس شورای ملی، 'عبد الرحیم الكیب' نخست وزیر، ' فوزی عبد العال' وزیر كشور، 'عاشور بن خیال' وزیر دفاع لیبی دیدار خواهیم داشت و با جواب های شفاف و واضح از این سفر باز خواهیم گشت.
روزنامه الجمهوریه نیز در این مورد نوشت: لبنان از مسئولان جدید لیبی خواسته تا منصور را به منظور بررسی آخرین نتایج پیرامون مسئله امام موسی صدر به این كشور اعزام كند و مسئولان لیبی ضمن موافقت با این درخواست با این سفر به مدت سه روز موافقت كردند.
این روزنامه لبنانی به نقل از منابع آگاه نوشت: این سفر در رابطه با تعیین سرنوشت امام موسی صدر و همراهانش قطعی و نهایی خواهد بود.
عدنان منصور در این سفر ضمن دیدار با مقامات لیبی از آخرین اطلاعات درباره سرنوشت امام موسی صدر و همراهانش مطلع خواهد شد.
این اولین سفر وزیر خارجه لبنان پس از گذشت 33 سال و بعد از انقلاب در این كشور است.
از سوی دیگر سید صدرالدین صدر فرزند امام موسی صدر در آستانه سفر به لیبی در گفت و گو با الجزیره، در سخنان كوتاه گفت: امروز و اكنون زمان رهایی امام موسی صدر و برادرانش (شیخ محمد یعقوب و استاد عباس بدرالدین) و بازگشت شان به لبنان به سلامتی است.
وی افزود: از مردم لیبی می خواهیم كه موضوع را به صورت جدی پی بگیرند و به آن اولویت دهند و با نهادهای مربوط به ویژه هیأت ویژه پیگیری از سوی هیات لبنان همكاری كنند.
هفته گذشته، خبر تأیید نشده ای در روزنامه لبنانی اللواء منتشر شد كه نوشته بود كه امام موسی صدر تا 20 سال پس از ربوده شدن زنده بوده و در شرایطی سخت در سلولی در زیر اتاق رئیس زندان مركزی طرابلس نگهداری می شده است.
بر اساس ادعای منبع اللواء كه فردی از شورای انتقالی لیبی ذكر شده است، امام صدر در سال 1998 بر اثر بیماری ناشی از شرایط زندان، درگذشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها