دانشجویان شریف: حاضر به همکاری در فناوری هسته‌ای هستیم
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

شب گذشته در مراسم وداع با شهید احمدی روشن در دانشگاه شریف مطرح شد:
گواهی می دهیم که با هر دانش و تحصیلات و در هر زمان که باشد، حاضر به همکاری در جهت پیشرفت کشورمان در فناوری هسته ای هستیم و از کید دشمنان هیچ باکی نداریم.

به گزارش وبلاگ مهدی موعود، شب گذشته مراسم وداع با شهید "مصطفی احمدی روشن" در دانشگاه شریف برگزار شد. در این میان نامه ای خطاب به رئیس سازمان انرژی اتمی به امضای بیش از ۲۵۰ نفر از شرکت کنندگان رسید که بیان داشتند: ما با هر تحصیلات، حاضر به همکاری با سازمان انرژی اتمی برای پیشرفت فناوری هسته ای هستیم.

متن نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر فریدون عباسی
ریاست محترم سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران

ملت سرفراز ایران بار دیگر یکی از فرزندان عزیز خود را تقدیم نهضت اسلامی کرد و این درخت تنومند که روز به روز ریشه اش مستحکم تر و شاخه هایش گسترده تر می شود به خون این شهید آبیاری شد. چقدر مایه دلگرمی و امیدواریست که دشمنان این نهضت، هرگز معنای شهادت را نزد عاشقان امام حسین‌عليه‌السلام درک نکرده اند و نخواهند کرد.

سال هاست که دشمنان شناخته شده این ملت در راه رسیدن ایران به صنعت صلح آمیز هسته ای سنگ اندازی کرده اند و روز به روز ناامیدتر شده اند. اما در نهایت روشی را پیش گرفتند که تردیدها را در مورد استقامت در این مسیر تبدیل به یقین کرد. ملت ایران می داند که هیچ حکومتی به اندازه امریکا و رژیم صهیونیستی در پرونده هسته ای ایران فتنه انگیزی نکرده است.

ما به عنوان نمونه کوچکی از توده های عظیم ملت مسلمان ایران شهادت مهندس مصطفی احمدی روشن را خدمت شما و همه دست اندرکاران صنعت هسته ای کشور تسلیت می گوییم و گواهی می دهیم که شهادت این عزیز ذره ای تزلزل در دلهای ما برای مبارزه در راه حق و به ویژه در مسیرشکوفایی فناوری هسته ای نیافکنده است.

گواهی می دهیم که با هر دانش و تحصیلات و در هر زمان که باشد، حاضر به همکاری در جهت پیشرفت کشورمان در فناوری هسته ای هستیم و از کید دشمنان هیچ باکی نداریم.

در پایان از مسئولان پرتلاش نظام جمهوری اسلامی انتظار داریم که برای شکوفایی فناوری هسته ای کشور با استقامت در مسیر عزتمندانه گذشته پیش بروند و نگذارند که خدای نکرده خون شهدای این راه پایمال شود.
 
منبع: تريبون مستضعفين


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها