«تنگه هرمز» و «ایران»، خواب را از چشمان من ربوده است
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

فرمانده نیروی دریایی آمریکا:
دریادار «جاناتان گرینرت»، فرمانده نیروی دریایی آمریکا که در ماه سپتامبر منصوب شده، در یک برنامه تلویزیونی به مانورهای اخیر ایران در تنگه هرمز واکنش نشان داده و اظهار نگرانی کرده است.
سرویس بین‌الملل ـ فرمانده نیروی دریایی آمریکا در یک برنامه تلویزیونی به مانورهای اخیر ایران در تنگه هرمز واکنش نشان داد.

به گزارش «تابناک»،  دریادار «جاناتان گرینرت»، فرمانده نیروی دریایی آمریکا در این باره گفته است: اگر از من بپرسید، چه موضوعی می‌تواند خواب را از شما بگیرد و شما را شب‌ها بیدار نگه دارد، گفته است که مسأله ایران، تنگه هرمز و تحولات خلیج فارس دقیقا می‌تواند چنین کاری را با من انجام دهد.

در همین ارتباط، رویترز گزارش داده است که گرینرت که در ماه سپتامبر به فرماندهی نیروی دریایی آمریکا منصوب شده، درباره جزییات اقدام آمریکا در صورتی که ایران تنگه هرمز را ببندد، سخنی نگفته است.

روز دوشنبه، ژنرال «مارتین دمپسی»، یکی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی آمریکایی هم گفته بود که ایرانیان اگر بخواهند تنگه هرمز را ببندند، خواهند توانست، ولی این خط قرمز آمریکا خواهد بود و دوباره تنگه را بازگشایی خواهد کرد.

با وجود این، وزیر دفاع ایران گفته است: ایران نگفته است که تنگه هرمز را می‌بندد، بلکه ایران خود را حافظ امنیت در خلیج فارس می‌داند.

برگزاری مانورهای دریایی ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز بنا بر قوانین بین‌المللی انجام می‌‌شود و هر کشور در حوزه مرتبط با حریم امنیت ملی خود می‌تواند منظم مانورهای نظامی انجام دهد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها