آماری از میزان گرایش شهروندان انگلیسی به دین مبین اسلام
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

براساس تحقیق جدید دانشگاه سوانزی انگلیس، شمار شهروندان انگلیسی که مسلمان می شوند به طور فزاینده در حال افزایش است. باربارا شهروند انگلیسی که مسلمان شد در این باره می گوید: در مدرسه با شماری از دانش آموزان مسلمان دوست بودم و از این طریق، آشنایی ابتدایی با اسلام پیدا کردم اما زمانی که در دانشگاه در جنبش همبستگی انگلیس با فلسطین همکاری می کردم، آگاهی بیشتری نسبت به اسلام به دست آوردم.

 
 

به گزارش «شیعه نیوز» ، بیش از نیمی از انگلیسی هایی که دین اسلام را می پذیرند از زنان هستند.این تحقیق نشان می دهد فقط در سال گذشته پنج هزار و دویست نفر در انگلیس مسلمان شدند. معاشرت با دوستان مسلمان یا تحقیق و کار در کشورهای اسلامی اصلی ترین علت مسلمان شدن انگلیسی هاست.

باربارا شهروند انگلیسی که مسلمان شد در این باره می گوید: در مدرسه با شماری از دانش آموزان مسلمان دوست بودم و از این طریق، آشنایی ابتدایی با اسلام پیدا کردم اما زمانی که در دانشگاه در جنبش همبستگی انگلیس با فلسطین همکاری می کردم، آگاهی بیشتری نسبت به اسلام به دست آوردم.

یک دختر دیگر انگلیسی اظهار داشت: به مادرم گفتم که من مسلمان شدم و این شوکی برای خانواده ام بود.

اما زمانی که خانواده ام فهمیدند مسلمان شدن من مسیر زندگی ام را به طور کامل تغییر داد من را تشویق کردند زیرا من خوردن مشروبات الکلی را کنار گذاشتم.

من پس از آنکه تصمیم گرفتم محجبه شوم به همراه مادرم برای خرید لباسهای جدید رفتم. در سالهای اخیر شخصیت های مهمی در انگلیس مانند، جویل هیوارد رئیس دانشکده وابسته به نیروی هوایی انگلیس که شاهزاده ویلیام را برای پرواز آموزش داده بود، مسلمان شدند.مارلین موریتجتن قاضی معروف و خواهر همسر تونی بلر که روزنامه نگار است، از جمله دیگر افرادی هستند که دین اسلام را پذیرفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها