استقلال قهرمان نشودمظلومـــي مقصـــراست
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان


استقلال قهرمان نشودمظلومـــي مقصـــراست

کارشناس استقلالي فوتبال که او را متعصب‌ترين فرد به اين تيم مي‌دانند، روز گذشته در مورد استقلال و شرايط اين تيم پس از رفتن فرهاد مجيدي صحبت کرد

 

 «فرهاد مجيدي براي استقلال همان‌قدر مهم است که کريمي براي پرسپوليس تاثيرگذار است. فرهاد مجيدي براي استقلال يک سمبل است و بچه‌اي باتکنيک، فوتبال‌بلد و مدير که در زمان حضورش در تيم به خوبي وظايف کاپيتاني و بازيکني‌اش را اجرا مي‌کرد، اما حالا که او نيست استقلال نبايد قائم به فرد باشد.»
 حاجيلو : «تيمي که قائم به فرد باشد، همان بهتر که قهرمان نشود. آمديم و مجيدي همين حالا هم در استقلال بود و خداي ناخواسته مصدوم مي‌شد! اينکه نبايد براي يک تيم آخر خط باشد. همين ميداوودي خودش مي‌تواند 10 برابر مجيدي اثرگذار باشد، يا همان شريفات... يا آن خريد جديد که ساموئل نام دارد.»
 

 «استقلال اين همه ستاره دارد و نبايد خودش را دست‌کم بگيرد. فرکي يکي از مربيان جوان و آينده‌دار ايران است، اما با انگيزه صرف نمي‌توان به قهرماني در چنين ليگي رسيد. اگر به سپاهان نگاه کنيم، مي‌بينيم که قبل از آمدن قلعه‌نويي، اين تيم چندين جام را در ايران از آن خود کرده بود و شخصيت رسيدن به چنين جايگاهي را داشت، اما نفت تهران کجا قهرمان شده که با تکيه بر آن تجربيات به قهرماني بينديشد؟ گرچه تلاش‌شان قابل تقدير است و در فوتبال همه‌چيز امکانپذير است، اما استقلال با تجربيات متعدد قهرماني و اين همه ستاره بايد بتواند بدون مجيدي هم قهرمان شود.» اين جملات حاجيلو به اين معني بود که اين همه ستاره با هدايتي صحيح به سلامت تا قهرماني پيش خواهد رفت. پس منظور او مستقيما مظلومي بود و خودش هم تاييد کرد:


  «فقط سرمربي است که مي‌تواند چنين تيمي را قهرمان کند يا نکند. اگر اين استقلال قهرمان نشود، قطعا اشکال از مظلومي است. البته مظلومي غير از بازيکنان ستاره درون تيمش که دکتر (فتح‌ا...زاده) آنها را جذب کرده، يک سرمايه هنگفت ديگر به نام منصور پورحيدري را کنار دستش دارد که مي‌تواند در بحراني‌ترين شرايط، تيمش را آرام کند و مظلومي بايد قدر داشته‌هايش روي نيمکت را بداند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها