اسد همایون؛ کسی که طرح حمله به ایران را بدهد دیوانه است
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

در شبکه سلطنت طلب اندیشه مطرح شد؛
اسد همایون؛ کسی که طرح حمله به ایران را بدهد دیوانه است
آمریکا در وضعیتی نیست که بتواند نیروی زمینی بفرستد و کسی که چنین طرحی را بدهد باید سرش را معاینه کرد یعنی دیوانه است. اسرائیل موجب گرفتاری آمریکا شده است.جنگ در منطقه هم برای ایران و هم برای آمریکا و اسرائیل بسیار خطرناک است.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، دکتر "اسد همایون" کارشناس سیاسی تلویزیون اندیشه 24ژانویه (4بهمن) در پاسخ به پرسش "چرا اسرائیل خواستار ویرانی در ایران است و جالب تر از آن اینکه ما فقط به جمهوری اسلامی اعتراض می کنیم؟" گفت: «جنگ با ایران آسان نیست ایران لقمه ای نیست که بشود آن را به آسانی خورد ایران لقمه ای گلوگیر است چون وسعتش بسیار زیاد است و آمریکا هم در وضعیتی نیست که بتواند نیروی زمینی بفرستد و کسی که چنین طرحی را بدهد باید سرش را معاینه کرد، یعنی دیوانه است.

این شخص با اشاره به وابستگی و گرفتاری آمریکا به رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل موجب گرفتاری آمریکا شده است. جنگ در منطقه هم برای ایران و هم برای آمریکا و اسرائیل بسیار خطرناک است.

همایون علت حمله احتمالی را فشار لابی صهیونیست بر دولت آمریکا دانست و ادامه داد: اگر چنین اتفاقی بیفتد(حمله به ایران) به خاطر ضعف اوباما و تأثیر نفوذ اسرائیل بر اوست. نتانیاهو براساس اشتباه محاسباتش فکر می کند می تواند جلوی ایران را بگیرد(!)

مهمان شبکه اندیشه در پایان با اذعان به بمب های هسته ای رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل خودش دارای بمب اتم است و حتی اگر ایران صاحب بمب اتم هم بشود به زیان اسرائیل نیست.

گفتنی است فعالیت های ایران صلح آمیز بوده و قصد ساختن بمب اتم را ندارد و اگر قصد رسیدن به بمب اتم را داشت نیازی به این همه هزینه نبود و می توانست زودتر و کم هزینه تر این کار را انجام دهد. این در حالی است که تحلیلگران منصف و حتی مردم خاورمیانه طبق نظرسنجی شبکه الجزیره، بمب اتم را حق مسلم ایران می دانند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها