عمرالبشير: صهيونيست ها از شورشيان سودان حمايت مي كنند
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

عمرالبشير: صهيونيست ها از شورشيان سودان حمايت مي كنند

رئيس جمهور سودان ضمن انتقاد از سردمداران كشور تازه تاسيس سودان جنوبي رژيم صهيونيستي را از حاميان شورشيان سودان معرفي مي كرد.
به گزارش خبرگزاري ها، «عمر حسن البشير»، رئيس جمهور سودان با اشاره به تحولات استان نيل آبي اظهار داشت: اگر دولتمردان سودان جنوبي به حمايت خود از شورشيان ادامه دهند، با پاسخ قاطع و كوبنده خارطوم مواجه خواهند شد.
رئيس جمهور سودان از شورشيان نيز خواست تا به راه راست بازگردند و دست از اعمال ضد دولت مركزي بردارند و افزود: اگر سودان جنوبي و شورشيان از گذشته عبرت نگيرند، ما مجبور به شدت عمل بيشتري در مقابل آنها خواهيم بود.
البشير در بخش ديگري از سخنان خود در مراسم نماز عيد قربان، رژيم صهيونيستي و سازمان هاي خارجي را متهم به حمايت از شورشيان در سودان كرد.
اين در حالي است كه از زمان اعلام استقلال سودان جنوبي، ايالت هاي مرزي نيل آبي و «كردوفان» با شورش هاي پياپي و ناآرامي مواجه است.
از سوي ديگر مقام هاي سودان جنوبي بارها حمايت جوبا از شورشيان سودان در ايالت هاي مرزي را تكذيب كرده و آمادگي خود را براي داشتن روابط حسنه با خارطوم اعلام كردند.
در همين حال سودان جنوبي و شمالي بر سر تعيين مرزهاي مشترك خود به خصوص در منطقه نفت خيز «ابيي» از زمان اعلام استقلال سودان جنوبي تاكنون به توافق نرسيده اند و احتمال درگيري نظامي بين آنها وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها