خبر فوری*** افراد مسلح 11 زائر ایرانی را در سوریه ربودند***
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

در حالی ساعاتی پیش خبرگزاری های بین المللی از ربوده شدن 11 زائر ایرانی در سوریه خبر داده بودند ، یکی از مقامات سازمان حج و زیارت ایران نیز این خبر را تایید کرده است .
 
 سرویس سیاسی – در حالی ساعاتی پیش خبرگزاری های بین المللی از ربوده شدن 11 زائر ایرانی در سوریه خبر داده بودند ، یکی از مقامات سازمان حج و زیارت ایران نیز در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی این خبر را تایید کرد.

به گزارش تابناک ، مسعود اخوان مدیر نمایندگی سازمان حج زیارت در سوریه در این گفتگو گفت : این اتوبوس از حلب در شمال سوریه عازم دمشق بود كه در مسیر راه و در مناطق مركزی سوریه از سوی افراد مسلح مورد تعرض قرار گرفته و 11 نفر از سرنشینان آن ربوده شدند.

این مسوول ایرانی افزود : این زایران كه در شمار كاروان های بدون مجوز هستند ، قرار بوده پس از زیارت عتبات مقدسه در سوریه عازم عراق شوند. در روزهای اخیر بیش از 5 هزار نفر از زایران ایرانی به سوریه سفر كرده اند.

در همین حال رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکوم کردن این حادثه فزود: اینگونه اقدامات خلاف اصول انسانی و تعهدات اخلاقی و بین المللی به هیچ وجه قابل توجیه نبوده و انتظار می رود این افراد در اسرع وقت نسبت به رهایی زوار ایرانی اقدام كنند.

مهمانپرست تصریح كرد: همچنین از مسوولان دولت سوریه نیز درخواست به كارگیری همه امكانات خود جهت اطمینان از سلامت جان این اتباع ایرانی و آزادی هر چه سریع تر آنها را داریم.
 



نظرات شما عزیزان:

علي
ساعت10:55---7 بهمن 1390
سلام مرسي ممنونم...اگه ممكنه كه منو با نام انجمن علمي كريز لينك كن ممنون..منم لينكت كردم....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها