مصباح يزدي: هجمه كنوني به ولايت فقيه در طول تاريخ بي سابقه است
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

آيت الله مصباح يزدي: هجمه كنوني به ولايت فقيه در طول تاريخ بي سابقه است

رئيس مؤسسه امام خميني گفت : تمام جبهه كفار و مشركين با تمام قدرت و ابزارهاي تكنولوژيك، اقتصادي و سياسي خود اصل نظام را هدف گيري كرده اند اما خداوند هر روز مقام ولايت را عزيزتر مي كند.

آيت الله مصباح يزدي پنج شنبه شب در ديدار اعضاي جبهه پايداري طي سخناني با يادآوري اينكه«امام خميني به همه ما ياد داد كه خداوند قبل از هر جا در ميدان سياست است»، گفت: من اين باور را از گذشته داشته ام و هر روز نيز نشانه هاي بيشتري براي آن يافته ام كه خداي جبهه هاي دفاع مقدس، همان خداي دانشگاه ها، همان خداي حوزه هاي علميه و همان خداي عرصه هاي سياست و اقتصاد است.
وي ادامه داد: همان خدايي كه در جبهه ها آن معجزات را آفريد و آن پيروزي ها را براي ما رقم زد، مي تواند به ذهن جوانان دانشگاهي ما مسائلي را بياندازد كه دانشمندان جهان متحير بمانند.
وي با انتقاد از رواج سياست ورزي غيرمؤمنانه و بي توجهي به نقش خداوند در عرصه سياست تأكيد كرد: خداي سياست نيز همان خداي جبهه ها و دانشگاه ها است اما متأسفانه حتي برخي از افراد متدين ما به ويژه در عرصه سياست تصور مي كنند كه براي پيروزي و جلوگيري از شكست هاي ظاهري مجبور هستند كه از همان روش ها و ابزارهاي غيرمؤمنانه غربي ها استفاده كنند و هر جا پول باشد، برد با آن هاست.
وي در ادامه با بيان اينكه هجمه كنوني به ولايت فقيه در طول تاريخ در مقايسه با ساير هجمه هاي تبليغاتي بي سابقه است، اظهار داشت: تمام جبهه كفار و مشركين با تمام قدرت و ابزارهاي تكنولوژيك، اقتصادي و سياسي خود همين يك نقطه را هدف گيري كرده اند اما خداوند هر روز مقام ولايت را عزيزتر مي كند.
وي در خصوص انتخابات مجلس نهم نيز تأكيد كرد كه مسئله عمده و وظيفه اصلي شناخت افراد اصلح و مفيد براي اسلام و انقلاب به منظور ورود به مجلس است كه اگر اين كار به درستي انجام شود، هيچ شكستي در آن نيست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها