اسدالله عسگراولادي 20 روز بعد از اظهارات عجيبش به‌ياد اصلاح افتاد
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

اسدالله عسگراولادي 20 روز بعد از اظهارات عجيبش به‌ياد اصلاح افتاد، هيچ‌كس هم احساس تكليف براي بازخواست از او نكرد!

آقاي اسدالله عسگراولادي عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و ایران كه با اظهار نظر عجيب خود مبني بر بروز قحطي در ايران ظرف شش ماه آينده، مورد استقبال ويژه‌ي رسانه‌هاي ضد انقلاب و بيگانه قرار گرفته بود، 20 روز پس از اين اظهارنظر مدعي شد كه چنين حرفي نزده و اگر چنين برداشتي از صحبتش شده، عذرخواهي مي‌كند.

به گزارش رجانيوز، اسدالله عسگراولادي كه يكي از سرشناس‌ترين تاجران و واردكنندگان كشور محسوب مي‌شود، در مصاحبه‌ي قبلي خود گفته بود: «با توجه به واردات کالا با دلار ۱۶۰۰ تومانی و مشکلات تولید در شش ماه آینده با کمبود بسیاری از کالاها و قحطی در کشور مواجه خواهیم شد که برای تهیه آنها یا باید متوسل به قاچاق شویم و یا این‌که هزینه بسیاری بابت قاچاق بپردازیم.»

اين اظهارات كه در آستانه تحريم‌هاي نفتي اتحاديه اروپا عليه ايران اعمال شد، دقيقاً در پازل مورد نظر غرب مبني بر ايجاد نگراني از تأثير تحريم‌ها در داخل ايران، هجوم مردم براي ذخيره كردن كالا و تبديل سرمايه‌ها به ارز و سكه، ناتواني دولت در كنترل نظام اقتصادي كشور و بروز اعتراض‌هاي مردمي در واكنش به اوضاع نامطلوب اقتصادي بود.

دقيقاً به همين دليل نيز اظهارات اسدالله عسگراولادي با استقبال رسانه‌هاي ضد انقلاب و بيگانه مواجه شد و همه‌ي اين رسانه‌ها نيز از ميان اظهارات وي، تأكيد او بر بروز قحطي در كشور را برجسته كردند. به‌عنوان نمونه، عليرضا نوري‌زاده از شومن‌هاي رسانه‌اي در صداي امريكا مدعي شد كه اثرات تحريم‌ها به‌حدي رسيده است كه حتي نيروهاي سنتي وفادار به جمهوري اسلامي نيز صراحتاً اعتراض‌هاي خود را بيان مي‌كنند.

نكته‌ي جالب اينكه، آقاي عسگراولادي امروز پس از گذشت حدود 20 روز و بازتاب بسيار زياد اظهارات عجيبش، تازه به فكر افتاده كه در اين زمينه اظهارنظر كند و به خبرگزاري فارس گفته است كه حرفي از قحطي در ميان اظهاراتش نبوده و اگر چنين برداشتي از صحبت‌هايش شده، از مردم عذرخواهي مي‌كند.

با اين حال، اين سؤال وجود دارد كه آيا آقاي عسگراولادي بالاخره چنين حرفي را در مصاحبه روز 20 دي خود با خبرگزاري پانا زده است يا خير؛ اگر وي مدعي بروز قحطي در ايران نشده و رسانه‌ي مزبور، سخنان او را تحريف كرده است، اولاً چرا وي همان موقع تكذيبيه و جوابيه نفرستاده و نسبت به انعكاس نادرست اظهاراتش توضيح نداده است؛ آن‌هم در شرايطي كه اين‌همه آثار منفي براي كشور به‌دنبال داشت. فرض ديگر از اين قرار است كه آقاي عسگراولادي چنين مطالبي را عنوان كرده و پس از گذشت 20 روز تازه به‌ياد آورده است كه بايد اظهار نظر كند.

نكته جالب اينكه روزنامه هفت صبح چندي پيش گزارشي در مورد خريد زمين نمايشگاه بين‌المللي از سوي اسدالله عسگراولادي منتشر كرد كه وي بلافاصله به اين گزارش واكنش نشان داد و جوابيه وي، صبح روز بعد در اين روزنامه منتشر شد.

به هر حال، سؤال اصلي اين است كه چه مرجعي بايد با افرادي برخورد كند كه در شرايط حساس كشور كه دشمن مترصد كوچك‌ترين سيگنال داخلي از مؤثر بودن تحريم‌ها و زمين‌گير شدن كشور است، چنين نظرات نابه‌جايي را مطرح و منتشر مي‌كنند.

آيا دستگاه قضايي كه بر روي مطالب انتقادي برخي از وبلاگ‌هاي ارزشي نيز كه انتقادهايي از مسئولين ولو با ادبيات نامناسب كرده‌اند، حساسيت ويژه‌اي دارد و با احضار نويسندگان از آن‌ها توضيح مي‌خواهد، پرونده‌ي افراد را به دادگاه مي‌فرستد و حتي در مواردي حكم حبس صادر مي‌كند، همين ميزان حساسيت را بر روي اظهارنظرهايي دارد كه براي كشور ايجاد مشكل مي‌كند، در روحيه و اعتماد به نفس ملي اخلال ايجاد مي‌كند و دشمنان ملت را خوشحال مي‌كند؟

کد خبر:115099 -


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها