بزرگترین توهین به امام در طول تاریخ انقلاب! + تصاویر
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
هیچ یادمان نرفته که در ایام خفت بار و شوم اصلاحات که دوران به سخره گرفتن دین و ارزشهای الهی بود، بارها افکار و اندیشه های حضرت امام(ره) را زیر سئوال بردند امّا برخی از همین مدعیان دلباختگی برای امام امت، رگی نداشتند که غیرت را در آن جستجو کنیم.
سرویس سیاسی وبلاگ مهدی موعود به نقل از بیباک: هیچ یادمان نرفته که چه توهین های بی شرمانه ای به امام راحلمان کردند و اشک شیفتگان و مریدان حقیقی آن روح الهی را جاری نمودند.

هیچ یادمان نرفته که به تصویرش چه جسارتهایی که نکردند و برخی در ویلاهایشان که به اتاق فکر اپوزیسیون تبدیل شده بود، برای جسارتهای بعدی دستور عمل صادر می کردند.

هیچ یادمان نرفته که در ایام خفت بار و شوم اصلاحات که دوران به سخره گرفتن دین و ارزشهای الهی بود، بارها افکار و اندیشه های حضرت امام(ره) را زیر سئوال بردند امّا برخی از همین مدعیان دلباختگی برای امام امت، رگی نداشتند که غیرت را در آن جستجو کنیم.

امّا به هر حال، آنها مهم نیست و نخواهد بود! توهین به امام (ره) و زیر سئوال بردن آرمانهای الهی او که برای عده ای ارزشی ندارد که خونشان به جوش آید، مهم اینست که تصویر امام (ره) را بر روی دیوار نصب کنی یا بر روی بنر چاپ کنی و یا نعوذ بالله نعوذ بالله بر روی مقوا درج نمایی!!!


آیا انسان می تواند اینقدر بی حیا باشد که تصویر امام (ره) را بصورت ماکت مقوایی حمل کند و ... ؟!

اینکه این نوع مراسمات درست است یا خیر و یا اینکه ماکت مقوایی برای امام امت توهین محسوب می شود یا خیر؛ بماند برای کارشناسان و اهلش که طبق مبانی شرعی و عقلی اثبات کنند کجای کار ایراد و اشکال شرعی دارد  امّا اینکه فردی چون محمدرضا تابش یا همان خواهر زاده سید محمد خاتمی اینگونه به خروش آید و آنرا توهین به امام تلقی کند و برخی دیگر آنرا بزرگترین توهین دوران پس از انقلاب به امام راحل قلمداد کنند، بسیار عجیب می باشد.

به هر حال انگار برای عده ای اینک وقت آن رسیده که از ماکت مقوایی حضرت امام (ره) برای انتخابات بهره برداری کنند و آنرا توهین به ساحت مقدس امام عظیم الشان امت قلمداد نمایند.

می گویند سیاست بی پدر و مادر است امّا واقعیت آنست که سیاست بی پدر و مادر نبوده و نخواهد بود بلکه این سیاست زدگی است که نه پدر می شناسد و نه مادر و نه اساسا اعتقادی به این نوع مسائل دارد بلکه سیاست زده را هر کجا که  رها کنی و منفعتی در آن خوابیده باشد، براحتی خود را وصل که چه عرض کنم بلکه وارث می داند.

به گزارش بی باک، صحنه ورود امام خمینی به ایران روز چهارشنبه ۱۲ بهمن بازسازی شد؛ با حمل ماکت‌های مقوایی بنیانگذار انقلاب اسلامی توسط سربازان در آشیانه فرودگاه مهرآباد، حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش هم به مدرسه رفاه رفت و آنجا با ماکت مقوایی امام خمینی عکس گرفت و اینکه یک دولتی با ماکت امام (ره) عکس گرفته است برای برخی غیرقابل تحمل بود لذا موضع گرفتند و محکوم کردند.


تابش این رفتار را امام زدایی قلمداد کرده و گفت: در لباس دوستی با امام (ره) نمی‌توان امام زدایی را ترویج کرد.

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس و دبیر کل فراکسیون خط امام در مجلس شورای اسلامی، شبیه سازی ورود امام خمینی (ره) در بهمن ۵7 به فرودگاه مهرآباد و استفاده از ماکت مقوایی از تصویر ایشان را محکوم کرد.

وی در گفت‌و‌گویی عنوان کرد: در لباس دوستی با امام (ره) نمی‌توان امام زدایی را ترویج کرد، استفاده از ماکت مقوای تصویر حضرت امام (ره) در مراسم بزرگداشت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی موجب رنجش دوستداران انقلاب و دل بستگان به آن حضرت شد.

تابش افزود: این کج سلیقگی نشان دهنده عدم شناخت مدیران امر از عظمت انقلاب اسلامی و نقش پیامبرگونه امام خمینی در تحول جان و روان انسان‌هایی است که به خود باوری رسیده‌اند و «ما» شدند و این حماسه عظیم را خلق کرده‌اند.

خواهر زاده سید محمد خاتمی مدعی شد: متاسفم که پس از گذشت ۳۳سال از پیروزی انقلاب اسلامی افرادی ظاهر بین در راس کار قرار گرفته‌اند که نتیجه تراوشات فکری و ایده‌های به ظاهر فرهنگی آن‌ها، برای تجلیل و نکوداشت ایامی که تاریخ این کشور را متحول ساخته است؛ اسباب به سخره گرفتن ارزش‌ها و شخصیت‌های نقش آفرین در این عرصه را فراهم می‌آورد و تعجب آور‌تر آنکه متولیان فرهنگی هنری و آموزشی و برخی سابقون در انقلاب، نیز نظاره گر این حرکت نازل بودند و دم برنیاوردند.

نماینده مردم اردکان تاکید کرد: این‌ها از عظمت امامی که در دوران مبارزه و مرجعیت و حتی بعد از پیروزی انقلاب نیز مظلوم بود نمی‌کاهد اما هشداری است برای پیروان و دوستداران آن پیر سفر کرده که حتی در لباس دوستی با آن عزیز نیز می‌توان امام زدایی را ترویج کرد و با حرکت‌هایی اینگونه نازل و سطحی فرصتی برای بدخواهان نظام و انقلاب فراهم کرد تا همه چیز را به سخره بگیرند.

حال جا دارد که جناب آقای تابش؛ طبق مبانی عقلی و شرعی اثبات بفرمایید که این نوع کارها توهین به حضرت امام(ره) و به قول حضرتعالی امام زدایی محسوب می شود امّا آتش زدن تصویر حضرت امام(ره) ، زیر سئوال بردن افکار و اندیشه های آن روح الهی توسط نزدیکان و هم حزبی های حضرتعالی و هنجارشکنی و بی قانونی های مکرر طیف اصلاح طلب بویژه دایی شما یعنی جناب آقای خاتمی که این روزها به سرکرده فتنه در بین مردم شناخته می شود، امام زدایی نمی باشد!

اگرچه در صورت اثبات قبیح بودن اینگونه امور توسط کارشناسان، همگی باید از آن اجتناب نمایند امّا اعتراض را کسانی باید بکنند که بر اصول و آرمانهای امام راحل (ره) 
پایدار مانده اند نه امثال تابش ها که هم حزبی ها و دوستانشان سالهای سال، شان امام و انقلاب را فدای بازیهای سیاسی خود کرده اند و در مقابل فتنه و هنجارشکنی های مکرر دشمنان نظام و منافقان داخلی و خارجی سکوت نموده اند.

گفتنی است، آقای هاشمی رفسنجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز نسبت به استفاده از ماکت مقوایی در مراسم سالگرد ورود امام(ره) به کشور واکنش نشان داد.

وی با تأکید بر عظمت انقلاب اسلامی ایران، ابراز امیدواری کرد که برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی این ایام توسط دستگاه‌های تبلیغی در خور و شأن و بزرگی آن باشد و از انجام برنامه‌های کم‌محتوا و سخیف مانند بی‌سلیقگی در استفاده از ماکت‌های مقوایی که بعضاً می‌تواند مورد اعتراض مردم فهیم و سوءاستفاده دشمنان انقلاب نیز قرار گیرد، خودداری شود.

 هاشمی رفسنجانی افزود: دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌های همگانی به ویژه رسانه ملی وظیفه ملی و تاریخی سنگینی در جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب و معرفی درست و واقعی دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند و انتظار می‌رود برنامه‌ریزی‌های مناسب و در خور شأن مناسب‌تری برای این ایام تدارک دیده شود.

البته انگار آقای هاشمی رفسنجانی کاملا فراموش کرده بود که این چند تصویر وی به دست اهالی رسانه رسیده است والا قطعا اینگونه شانتاژ براه نمی انداخت و برای تخریب دولت، اخلاق را ذبح نمی کرد.




 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها