شبکه من وتو:چرا در ایران زن ها را درپستوی خانه ها پنهان می کنند؟!
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

شبکه من وتو:چرا در ایران زن ها را درپستوی خانه ها پنهان می کنند؟!
« به زنها ظلم می شود! زن ها هم حق تحصیل، گردش و کار را دارند!، چرا زن ها را در پستوی خانه ها پنهان می کنند؟»
 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، شبکه من و تو در یکی از برنامه های خود به بحث و نظر راجع به فرهنگ ایرانی و حقوق زنان در جمهوری اسلامی ایران پرداخت.
در این برنامه که تمام شرکت کننده ها به بدگوئی وضعیت زنان ایرانی می پرداختند و از وضعیت زنان در غرب تعریف می کردند، یکی از شرکت کننده ها با سیاه نمایی علیه حقوق زنان در ایران گفت: «در جامعه ایرانی هیچ گونه آموزشی مبنی بر حقوق زنان در جامعه نیست و فقط وقتی زنان فرهنگ دیگر کشورها را می بینند از حقوق خود مطلع می شوند.»
در ادامه گوینده این برنامه با اشاره به سخنان این افراد درباره وضعیت زنان در ایران اظهار داشت: « به زنها ظلم می شود! زن ها هم حق تحصیل، گردش و کار را دارند!، چرا زن ها را در پستوی خانه ها پنهان می کنند؟»
گفتنی است این سیاه نمایی ها در حالی است که نسبت شرکت کننده ها و قبولی دختران در دانشگاه های ایران بیش از پسران است و زنان ایرانی در مشاغل مختلف مشغول به فعالیت هستند. حال این سوال پیش می آید که اگر شبکه من وتو که برای ایرانیان پخش می شود، برای کسانی پخش می شد که در ایران نبودند و اطلاعی از وضعیت ایران نداشتند چه می کرد؟ وتا چه حد واقعیات ایران را انکار می کرد و به سیاه نمایی می پرداخت؟
شبکه من وتو باید پاسخ دهد آیا پیشرفت های علمی زنان در سطوح مختلف و داشتن سمت های کلیدی و مهم در جمهوری اسلامی ایران که هم اکنون شاهد آن هستیم ظلم به زنان و رعایت نکردن حقوق آنان است یا سوء استفاده های جنسی و ابزاری غرب از زن ؟


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها