نتانیاهو صحبت در مورد ایران را منع کرد!*سند
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
عقب نشینی صهیونیست ها؛
نتانیاهو صحبت در مورد ایران را منع کرد!*سند
رادیو اسرائیل: «بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، از وزیران کابینه خود خواست اصولاً در مورد ایران سخنی نگویند. وی به سخنان اخیر ایهود باراک، وزیر دفاع و موشه یالون، معاون خود، اشاره داشت.»
 


به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، سایت رادیو اسرائیل، روز یکشنبه 5 فوریه(16 بهمن) نوشت: «بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، از وزیران کابینه خود خواست اصولاً در مورد ایران سخنی نگویند. وی به سخنان اخیر ایهود باراک، وزیر دفاع و موشه یالون، معاون خود، اشاره داشت. نتانیاهو تاکید کرد این گونه سخنان که با عناوین درشت در رسانه های خارجی درج می شود، جز زیان چیزی ندارد و موجب می شود اسرائیل در خط مقدم رویارویی با حکومت اسلامی ایران قرار بگیرد و تلاش هایی که پیرامون تحریم آن کشور انجام می گیرد، با مشکل روبرو گردد.»
این رسانه صهیونیستی ادامه داد: «شائول موفاز، رئیس امور کمیسیون خارجی "کنست"، به نخست وزیر پیوست و گفت: "بررسی در رسانه ها و روزنامه ها پیرامون حمله به ایران یک اقدام غیرمسئولانه است." یک بلاگر ایرانی وابسته به رژیم اخیرا در وبلاگ خود نوشته بود که با توجه به سخنان هشدار دهنده سران اسرائیل، بهتر است رژیم ایران، به یک حمله پیشگیرانه علیه اسرائیل دست بزند.»

 

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها